הרשמה

שבחים ובאגים: Fallout London הגיע

והוא מרגיש בדיוק כאילו Bethesda עצמם השיקו אותו

המפתחים צדקו - בהחלט מדובר ב-"Fallout 4.5"

אחרי המתנה ארוכה, Fallout London שוחרר השבוע ומתקבל בביקורות מעורבות על ידי השחקנים. בעוד הביקורות על מוד-משחק עצמו לא מפסיקות לשבח ומדגישות את היצירתיות, ההשקעה והגודל המשמעותי של המוד שמהווה בפועל משחק חדש לחלוטין, נראה שכשמגיעים לצד הטכני נתקלים בלא מעט תלונות על קריסות בלתי פוסקות של המשחק, ממש כמו השקה אמיתית למשחק של Bethesda.

למי מכם שעדיין לא שמע על Fallout London מסיבה מסויימת, מדובר במתיחת פנים מלאה ל-Fallout 4 המקורי, שמביאה את המשחק לעולם האפוקליפטי מלא הנשורת, הכאוס והאלימות, אך הפעם מעל בירתה הקסומה של אנגליה, לונדון. לא מדובר בעוד ''מוד'' סטנדרטי, כשאנחנו אומרים מתיחת פנים אנחנו באמת מתכוונים לאחת כזו - המוד פותח במשך 5 שנים, עם כמעט 100 מתנדבים שונים שעבדו עליו לאורך התקופה, שכללה לא מעט דחיות, בין היתר בעקבות נגיף שהספיק לתקוף את העולם וכמעט שכחנו ממנו ואפילו עדכון ה-Next-Gen של Bethesda עצמה שהצליח לעשות לא מעט כאב ראש למפתחים.

נראה שכל ההמתנה הייתה שווה את זה, ואין ספק שהמשחק מצליח להרשים את השחקנים עד כה. משיטוט מהיר ב-Reddit, נראה שמי שהספיקו לחוות את המשחק משבחים אותו על הקמפיין הראשי הארוך שלטענתם מתחרה גם בזה של המשחק המקורי, על עיצוב המפה ועל העיר שניראת ומרגישה "אותנטית", על השילוב בין הטוב של Fallout: New Vegas לטוב של Fallout 4, ובאופן כללי מחמאות ופרגונים על כמות העבודה והדגש על הפרטים הקטנים.

למרות כל הפרגון, זה לא מספיק כדי להתעלם מהתסכול של שחקנים סביב בעיות הביצועים שנוגעות לקריסות הרבות. עד כה נראה שרוב קריסות המשחק נובעות מבעיות שניתן לתקן באופן עצמאי בקלות רבה, ואחרי כמות ההשקעה במוד אין לנו ספק שגם צוות המודרים של Fallout London לא מתכוון לאפשר למצב הטכני הנוכחי של המשחק להישאר בצורה הזו וידאג לטפל בהכל. עד אז, אם אתם מחפשים פתרונות, תוכלו למצוא אותן בדיון הזה של רדיט.

PSA : fix for crashes
byu/Status_Jellyfish_213 infallout4london

מה דעתכם על Fallout London? מתכוונים לנסות אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:06 29.07.2024 | חן חן (אורח)

    מזכיר בהיקף את Enderal שהוא גם total conversion לסקיירים, ויש לו דף משל עצמו בסטים.

  2. 2

       | פורסם ע"י