הרשמה

בעזרת אימולטור: Bloodborne ״רץ״ לראשונה על מחשב אישי

צעד קטן בכיוון לא צפוי לפורט שכולנו מייחלים לו

ומה סוני אומרת על כל זה אתם שואלים? נכון לרגע זה בדיוק כלום

גם אחרי שלל הפורטים המוצלחים מאוד למחשב האישי שסוני סיפקה לנו בשנים האחרונות, אם יש משחק אחד שכולם, אבל באמת כולם, היו רוצים לראות מגיע למחשב האישי זה יהיה ללא צל של ספק Bloodborne, משחק שלצערנו סוני לא ממקמת בראש סדרי העדיפויות שלה - אפילו פורט מעודכן לפלייסטיישן 5 אין לנו.

עד שזה אולי יקרה באופן רשמי, החלום הרחוק של להריץ את Bloodborne על המחשב האישי ממשיך להיראות כמו פנטזיה קסומה למדי, ולכן כל עדכון, גם אם הוא קטן, שולי ולא קריטי במיוחד, שקשור בהרצה של המשחק הזה על המחשב האישי מצליחה לעורר הרבה מאוד רעש והתרגשות וזה בדיוק מה שקרה לפני מספר ימים אחרי ציוץ שפורסם על-ידי עמוד ה-X של shadps4, שהוא אימולטור מתפתח למחשב האישי המסוגל להריץ משחקי פלייסטיישן 4.

בציוץ שפורסם ניתן לראות הרצה מאוד אבל מאוד ראשונית של מסך הפתיחה ומסך יצירת הדמות של Bloodborne, ואפילו שמדובר בהרצה סופר ראשונית שמאוד מהר גם מצליחה להסתבך (ניתן לראות בבירור את קרטועי המסך ואת העובדה שהכל צבוע בגוון אדום וירטואל בוי), קשה להתכחש לעובדה שמדובר בתוצאה די מעניינת שככל הנראה תהיה מסוגלת להפוך בעתיד את החלום של Bloodborne על מחשב אישי למציאות. כך או כך, כמובן שתגובה מהותית רשמית של סוני בעניין לא באמת הגיעה עד כה, ואם תשאלו אותי, לצערי הרב אני באמת בספק שנראה עדכון כלשהו למשחק האגדי הזה בצורה רשמית.

מה דעתכם? האם סוני תתעשת ובסופו של דבר תספק את הסחורה עם פורט רשמי של המשחק למחשב האישי? או שאולי כולנו נמשיך לחלום לנצח שדבר כזה יקרה? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י