הרשמה

ההשקה של Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition נמצאת מעבר לפינה

אם אתם רוצים קצת נוסטלגיה בזמן שאתם מחכים למשחק השני

לא נשאר לנו אלא לחכות למשהו חדש מ-Beyond Good & Evil

קשה לנו לא להתרגש כשאנחנו רואים חדשות על Beyond Good & Evil. המשחק האהוב יצא כבר לפני 20 שנה ומאז המעריצים מחכים למשחק המשך. משאלת הלב הזאת נראתה באופק כש-Ubisoft הכריזה על הפיתוח של המשחק השני במסיבת העיתונאים שלה ב-E3 2017. אבל מכאן הכל הדרדר, המשחק נעלם, Ubisoft הודיעה שהוא עדיין בפיתוח, ואז הוא נעלם שוב כשהוא כרגע המשחק עם תהליך הפיתוח הארוך ביותר כשגורלו עדיין לא ברור. לעומת זאת, יש משחק Beyond Good & Evil שאנחנו כאן יודעים שבדרך וזאת גרסאת 20 השנה למשחק המקורי.

בימים האחרונים Ubisoft החליטה למחוק את דף המשחק של Beyond Good & Evil המקורי מחנויות דיגיטליות של Steam ו-Xbox (אם כי הוא זמין ב-GOG) כך שאי אפשר למצוא אותו בחיפוש והוא לא זמין לרכישה. ההחלטה הזאת מגיעה בהמשך להודעת החברה על חדשות שנקבל עבור גרסאת 20 השנה של המשחק ככל הנראה במסגרת אירוע Limited Run Games showcase שיתקיים היום בשעה 21:00. ההורדה של הגירסא המקורית מהחנויות ככל הניראה נועדה כדי לאפשר לחברה להחליף אותה בגרסאת 20 השנה אם כי תאריך ההשקה המדויק שלה עוד לא ידוע. גרסאת ה-20 שנה צפויה להביא לנו מספר שיפורים קוסמטיים קלים עם תמיכה ב-4K ו-60FPS כשהוא צפוי לצאת למחשב, לקונסולות הדור הנוכחי וה-Switch.

מה דעתכם Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition? תצללו אליו בזמן שאתם מחכים להשקת המשחק השני? האם הסדרה הזאת מתה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י