הרשמה

סיכום הצגת הגיימפליי של Dragon Age The Veilguard!

אחרי הצגת הטריילר באירוע של Xbox, מגיעה הצגת המשחקיות שחיכינו לה

בצל אכזבה לא קטנה, צריך תקווה קטנה?

ההצגה של Xbox סיפקה לנו לא מעט כותרות שונות ואנחנו נדבר על המשחקים שהוצגו בה עוד הרבה זמן, בין היתר גם על Dragon Age The Veilguard. המשחק ששינה את שמו ממש ממש בתקופה האחרונה, קיבל סוף כל סוף טריילר ראשון, מיותר לציין שהתגובות עבורו (ושלנו בלייב לצערי) היו מאוד מבולבלות עד כדי מאוכזבות. אבל היום מגיעה ההצגה שצריכה ואולי תצליח לשנות את הכף על פיה מבחינת הציפיות שלנו. אז הנה מה שקיבלנו בהצגה של BioWare עבור המשחק החדש בסדרת Dragon Age.

ההצגה לוקחת אותנו לתחילת המשחק ושמה אותנו בנעליים של Rouge ברמה אחת, לפי התיאור עושה רושם שיהיה ניתן לעצב את הדמות שלנו ולבחור עבורה סיפור רקע. הקומפניון שלנו הוא לא אחר מואריק (Varric) ומהר מאוד אנחנו מוצאים את לייס הארדינג (Lace Harding) הקשתית מ-Inquisition ונווה גאלס (Neve Gallus), כשפת קרח. המשחקיות מהר מאוד גם מראה לנו דיאלוג עם אפשרויות בחירה לתשובות.

אחר כך אנחנו מקבלים הדגמה של מערכת הקרב, היא מבוססת אקשן כשהשחקן מחליף בין פיגיונות לחץ וקשת לאורך הגיימפליי, החצים מתחדשים ככל שהזמן עובר במהלך הקרב. המשחק גם נותן לנו אפשרות לעצור את הקרב ולשחק עם יכולות שונות שיש לשחקן מתוך Ability Wheel (די רחב יש לציין, במיוחד לדמות ברמה 1). ה-Ability Wheel גם מאפשר לשחקן לתת פקודות עבור הקומפנניונס שלו במהלך הקרב, באופן כללי נראה כאילו מערכת הקרב מהנה, אבל לא קיבלנו מבט מעמיק יותר עליה או איש מההפקה של המשחק שיסביר לנו עוד בנוגע לה.

העלילה עצמה מתמקדת בסולאס, הלא הוא ה-Dreadwolf, ההצגה היא מתוך אירוע יחסית התחלתי במהלך חיפושים של הקבוצה שלנו אחר סולאס והניסיון לעצור אותו מביצוע פולחן שעלול להרוס את ה-Veil ולפתוח את המעבר בין ה-Fade לעולם בני האדם. אנחנו לא יודעים מה הפרש הזמנים שבין Inquisition ובין The Veilguard, עושה רושם שהרבה דמויות הינן דמויות חדשות (למעט ואריק ולייס הארדינג כמובן), הטריילר לא עשה עבודה טובה בהצגה שלהן, אבל ההצגה של היום השאירה אותי עם רושם יחסית חיובי ואני מקווה רק לטוב.

נכון לעכשיו אין לנו תאריך יציאה רשמי עבור המשחק אבל אנחנו אמורים לקבל אותו לקראת סוף השנה, יש לנו לפחות 6 חודשים ובתקווה שלא יהיו דחיות נוספות עבור המשחק, מדובר במשחק שעלול להכריע את עתיד BioWare כסטודיו אחרי שתי כשלונות רצופים (Mass Effect Andromeda ו-Anthem).

מה דעתכם על ההצגה של The Veilguard? מתרגשים יותר לקראת היציאה המתקרבת של המשחק? מודאגים ממה שראינו? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י