הרשמה

מנכ"ל Larian Studios מודה: טחנו את העובדים לקראת ההשקה

קראנץ' הוא לא רק קפטן
ad banner

המפתחת של Baldur's Gate 3 מודה כי העבידה את המפתחים קצת קשה לקראת הסוף

ad banner

אומרים שהפסגה היא מקום בודד, ושזה לא פשוט להגיע אליו. למעלה מ-300 איש מתו למרגלות האוורסט, רובם לא זכו לראות את הפסגה. חלק חייבים זאת לאלו שמתו בדרך.

מנכ"ל Larian Studios, המפתחת שאחראית על ההצלחה שנקראת Baldur's Gate 3 הודה כי העובדים נדרשו ל-Crunch בכמות מסויימת אך לא רבה. למי שלא מכיר, Crunch הוא המונח למצב שבו עובדים שעות נוספות ומשקיעים מאמץ רב בפיתוח. הקראנץ' קורה לרוב לקראת סוף הפיתוח כשהסיום כבר באופק והחברה חייבת לעמוד ביעדים. התופעה הזו זוכה לרגשות מעורבים מצד התעשייה. מצד אחד מדובר על העבדת יתר של עובדים, כולל לילות ארוכים ולפעמים סופי שבוע. מצד שני, זו תופעה כמעט הכרחית כדי לשחרר היום משחק תקין ומלא בפיצ'רים כמו ששחקנים אוהבים. חברות רבות מנסות להתמודד עם התופעה, אבל זה לרוב ללא הצלחה.

המנכ"ל סוון וינק (Swen Vincke) התארח בכנס Digital Dragons בפולין ובשלב השאלות מהקהל נשאל האם החברה עשתה קראנץ' לעובדים. וינק השיב שמדי פעם הם היו חייבים קראנץ' כאשר הסטודיו נתקל בבעיות שהם לא ציפו להם. הוא סייג את עצמו ואמר שזה קרה לעיתים רחוקות ובאופן כללי הרבה פחות ממה שהיה בעבר. אבל הוא ישקר אם יגיד שלא קרה בכלל. "זה לא קרה הרבה, אבל בכנות אני לא רואה איך אפשר להמנע מקראנץ' כשאתה מנסה לסיים משהו, בעיקר כשיש מורכבות כל כך גדולה במה שמנסים לעשות."

ad banner

המנכ"ל הבהיר שמי שהיה צריך לקבל תשלום על שעות נוספות בהחלט קיבל, ושבכלל השעות הנוספות היו במקרים ממש ממש נדירים בסופי שבוע או אחרי שמונה בערב. קשה לי להאמין שנצליח להיפטר אי פעם מהקראנץ', אבל זה נושא שצריך לקחת בחשבון ולהתחשב בו כאשר מציבים יעדי פיתוח. אי אפשר להימנע מקראנץ', אבל כנראה שאפשר לצמצם את זה. אנחנו מקווים שכלי הפיתוח ש-Larian Studios מכינה ל-Baldur's Gate 3 יגיעו בקרוב אבל בלי הרבה קראנץ'. בינתיים הסטודיו פתח סניף נוסף בורשה והוא מגייס עובדים, אולי כדי להעמיס קצת פחות את העובדים של החברה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

ad banner
אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: מחשב, המסטר רייס  (וגם מובייל, אבל אל תגלו)

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: מטוסי קרב וחלליות

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jones in the fast lane

כשאני לא משחק אני: מפתח משחקים

מסר לעולם: נולדנו מאוחר מידי כדי לחקור את העולם ומוקדם מידי כדי לחקור את החלל. בשביל זה יש משחקים

 

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י