הרשמה

עוזר ה-AI של מיקרוסופט יגיע בקרוב למיינקראפט

האינטיליגנציה המלאכותית צועדת לתוך עולם הגיימינג

אני תמיד אשמח לעזרה עם כל המתכוני קראפטינג

הימים האחרונים היו עמוסים מאוד עבור מיקרוסופט כשהם עסקו בדבר הכי החם של החודשים האחרונים בעולם הטכנולוגיה - Ai. היום לכל חברה וענקית טכנולוגיה יש את האינטיליגנציה המלאכותית שלה, כשזאת של מיקרוסופט נקראת Copilot. אחרי שבחודשים האחרונים החברה שילבה את Copilot בעיקר בתוכנות המשרדיות שלה ובכל שאר השירותים היותר ״נורמליים ומשעממים״ שהיא מציעה, עכשיו ניראה כי Copilot הולך לעשות את צעדיו הראשונים בעולם הגיימינג. וכמו תמיד, המשחק הכי טוב כדי להביא איתו משהו כזה הוא לא אחר מ-Minecraft.

החברה פירסמה בחשבון הטוויטר שלה שני דמואים שבהם אפשר לראות איך Copilot ישתלב במיינקראפט. בדמו הראשון אפשר לראות כיצד Copilot יעזור לשחקן ליצור חרב ובדמו השני ניתן לראות איך העוזר הוירטואלי מסייע לשחקן להתמודד עם קבוצת זומבים שתוקפת אותו. הדמו הזה מבוסס על העידכון החדש ל-Copilot שמאפשר לו לראות, לשמוע ולדבר, כך הוא בעצם רואה מה קורה במשחק, שומע את השחקן ויכול להגיב בהתאם.

לפי דעתי, זה הוא ללא ספק אחד מהדמואים המרשימים שראינו ואני חושב שזה גם אחד השימושים החכמים ביותר של Ai שראינו עד עכשיו. על אף שנכון לעכשיו עוד אין תאריך להגעת Copilot למיינקראפט אנחנו לא יכולים שלא להתרגש מזה. צריך לזכור, זה רק השלב הראשון של שילוב Ai באופן אקטיבי כעוזר במשחקים וזאת הגירסא הגרועה ביותר שלו, מפה הוא רק ימשיך להשתפר ולהתפתח. ככל שחושבים על זה יותר, האפשרויות של שילוב Ai בגיימינג רק עולות, תחשבו על עוזר שמלווה אתכם במשחקי GTA ומייעץ לכם מה לעשות או משמש כיועץ שמזהה פרצות הגנה או הזדמנויות טקטיות בזמן משחק אינטנסיבי של AoE. 

מה דעתכם על Copilot במיינקראפט? מתרגשים לקראת Ai בגיימינג? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י