הרשמה

לאחר שצפה ב"פיוריוסה", הידאו קוג'ימה טוען: "ג'ורג' מילר הוא האלוהים שלי"

השנה עוד לא בחצי שלה - ומפתח המשחקים האגדי כבר סיפק לנו את הציטוט המשוגע ביותר שלה

קוג'ימה קוג'ימה

אנחנו לא צריכים עוד הרבה סיבות כדי להתרגש ל"פיוריוסה" (Furiosa: A Mad Max Saga). הסרט הבא בסאגת "מקס הזועם" מגיע אחרי תשע שנים של בצורת ממש בסוף החודש הנוכחי, וכמו שכבר ראינו בטריילר הבמאי האגדי של סדרת הסרטים ג'ורג' מילר (George Miller) מתכוון להגדיר פעם נוספת מחדש את המושג סרטי אקשן. לפי מפתח המשחקים היפני האגדי הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima), לא רק שמילר הצליח - הוא כנראה רקח לנו סרט מאוד מיוחד.

הידאו קוג'ימה זכה לראות את הסרט לפני כולם ולא הסתפק רק בלתת לו ביקורת מחמיאה, אלא החליט לצאת מגדרו ולקרוא לו הסרט הכי טוב בסאגת מקס הזועם, הישג די מרשים. משם, הוא המשיך לספר כי הבמאי הציל לו את החיים כשהיה בן 16, וקרא לו לא פחות מהאלוהים שלו. כזכור, קוג'ימה יצר את סדרת Metal Gear שבעצמה מהווה מקור השראה אדיר להרבה מאוד אנשים ברחבי העולם - כך שמדובר בחתיכת מחמאה מצד היוצר המאוד מוערך.

"פיוריוסה" יוצא בבתי הקולנוע בארץ ב-23 במאי, כך שביקורת לסרט תעלה אצלנו ממש בקרוב. בנתיים, אנחנו מסתפקים בטריילר הנהדר של הסרט ובשיקול הדעת של קוג'ימה, שבדרך כלל יודע מה הוא אומר. מה סרט מקס הזועם האהוב עליכם? ומה משחק Metal Gear האהוב עליכם? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י