הרשמה

ההצגה של No Rest for the Wicked הוכיחה לנו שלא חסרה יצירתיות בגיימינג

המשחק החדש לוקח את ז'אנר ה-ARPG לכיוון מעניין, מה שמזכיר לנו שהוא לא המשחק היחיד שעושה את זה
ad banner

המשחק שיגיע ל-Early Access ב-18 באפריל משלב יכולות ושם דגש על קומבט מדויק בז'אנר שידוע כספאם לחיצות אחד גדול

ad banner

No Rest for the Wicked, משחק האקשן/תפקידים החדש של Moon Studios קיבל הצגה מאוד נרחבת במסגרת אירוע ה-Wicked Inside. המשחק החדש של יוצרי סדרת משחקי Ori המהממת שמו בהצגה הקצרה שלהם כמעט את כל הדגש על מערכת הקרבות של המשחק שלהם שכיאה לאנשים שיצרו את אחת ממכניקות הקרב המעניינות במשחק Metroidvania, מתגלה כפשוטה מצד אחד אבל עם עומק שרק השחקן יכול לפתוח.

בין אם מדובר במערכת ה-Parry העמוקה שבדומה למשחקי סולז, משאירה מעט מאוד מקום לטעויות ודורשת מהשחקן תשומת לב, לכובד והמשקל של כל נשק וציוד שמשפיע על התזוזה ועל התנועה של הדמות שלכם, לאפשרות לחסל אויבים בעזרת הסביבה שלכם ואפילו מערכת הקלאסים הדינאמית שמאפשרת לכם ליצור את הדמות שאתם הכי רוצים לשחקן - הכל נראה פשוט נהדר. מה שמוביל אותי לכתוב את הפסקה הבאה.

תראו, אני קורא הרבה תגובות ברשתות החברתיות, בין היתר כי זה חלק מהמקצוע, ואני רואה לא מעט אנשים שמתלוננים על כך שכל המשחקים בתעשיית הגיימינג מרגישים דומים מדי. מה ש-No Rest for the Wicked הציג לנו לא שונה ממה ש-Neon White הציג לנו בשנה שעברה, Penny's Big Breakaway השנה או Hi-Fi Rush בשנה שעברה: אין באמת בעיה של יצירתיות בגיימינג. אתם צריכים להזיז שנייה את הראש מה-AAA והגרפיקה המטורפת והטריילרים המפוצצים ולהסתכל על המקום הנכון. על הצוותים הקטנים עם הויז'ן הברור. במילים אחרות: לא חסרה יצירתיות בעולם הגיימינג - אתם פשוט לא מסתכלים במקום הנכון.

ad banner

המשחק צפוי להגיע ל-Early Access על Steam ב-18 באפריל.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

ad banner
שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:03 04.03.2024 | EA EA (אורח)

    למה אף אחד לא מתלונן על מגמת ה EARLY ACCESS שהולכת ונהיית יותר ויותר שכיחה בתעשייה הזו?
    כל משחק שני עכשיו משתחרר כלא גמור בתור "EARLY ACCESS" ומצפה מהאנשים לקנות אותו כשהוא רק חצי גמור ואז להתפלל שהמפתחים לא ינטשו אותו לאחר מכן (מה שקרה מספר לא קטן של פעמים).

    בפועל זה ממש להיות BETA TESTER רק שאנחנו משלמים למפתחים.
    עצוב שלאנשים יש 0 סבלנות והם נופלים למנהגים כאלה.

    אל תקנו משחקים לא גמורים.

  2. 2

       | פורסם ע"י