הרשמה

מודרים הביאו את Infinity Blade ל-PC - מה שמזכיר את חשיבות שימור משחקים

משחק המובייל שהגדיר בעיניי רבים את תחילת עידן ה-AAA במובייל חוזר לחיים - 5 שנים לאחר שהוא הוסר מהחנויות של אפל

״עשינו את העבודה הזאת למען מטרת שימור מדיה אבודה. אנחנו לא מרוויחים כלום ולא רוצים להרוויח כלום מהפרויקט הזה״

מהנתונים שיש לנו, רוב הקוראים שלנו הם בגילאי 25-35, מה שאומר שחלקכם הגדול בטח זוכר כמה גדולה הייתה ההכרזה והיציאה של Infinity Blade ל-iOS. משחק ״האקשן״ של חברת Chair Entertainment (נמצאת תחת Epic Games), היווה ההצצה הראשונה שלנו לאיך AAA יכול להיראות ולהרגיש על מובייל. עד כה קיבלנו משחקים כמו Fruit Ninja ו-Temple Run, אבל משחק ברמה ובעומק של infinity Blade - כאלה היו לנו ממש מעט. המשחק שהתבסס על השליטה במסך המגע כדי להתחמק ממתקפות של אויבים וחיתוך שלהם, קיבל שני משחקי המשך, אבל כולם הוסרו מהחנות של אפל לצמיתות, בגלל קשיים של עדכון המשחק למכשירים חדשים.

ממש השבוע, קצת יותר מ-5 שנים לאחר ההסרה של המשחק מהחנות ו-13 שנים לאחר יציאת המשחק המקורי, מודרים אנונימיים מביאים לנו גרסת PC מלאה ומתפקדת של המשחק המקורי עם כל התוכן שהוא קיבל לאורך השנים. קבוצת המודרים שהחליטה לשמור על אנונימיות לעת עתה, לקחה את הקוד שהיה קיים בצורה ציבורית ב-10 שנים האחרונות, הכינה גרסת PC מלאה של המשחק עם אפשרויות גרפיות, רזולוציות גבוהות, תמיכה ב-keybinds ועוד. מוזמנים לקרוא עוד על המוד ולהוריד אותו מפוסט ההכרזה עליו ברדיט כאן בקישור.

המודרים טוענים שהם עשו את העבודה הזאת למען ״שימור מדיה אבודה״, כשהם מציינים את העובדה שאין דרך להשיג את המשחק בשום מקום. המשחק זמין להורדה בחינם ואם להיות כן איתכם, אני משחק אותו על ה-Steam Deck שלי והוא עובד פשוט נפלא עם מסך הטאץ׳ של המכשיר. זה מדהים עד כמה גיימרים מבינים את החשיבות של שימור משחקים ואני הייתי שמח אם נגיד Epic עצמה הייתה עושה מאמץ לשמר את המשחק הזה במקום להוריד אותו לאלתר מהחנויות.

אבל בואו נתמקד בחיובי ונמשיך להודות לקהילת המודינג על ה-PC על העבודה המדהימה שלהם.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י