הרשמה

קבצים חבויים ב-Helldivers 2 מרמזים על רכבים, ציוד ואויבים חדשים

אנחנו לא נתנגד לעוד דרכים להפיץ דמוקרטיה בגלקסיה

שימו אותנו ברכבב משוריין נגד כל החרקים והרובוטים - אנחנו נהיה מוכנים

Helldivers 2 לקח את העולם בסערה כשהושק מוקדם יותר החודש, ואף אחד לא ציפה לכמות ההצלחה האדירה שהוא יקבל - אפילו לא המפתחים שהיו צריכים להגביל את כמות השחקנים שיכולים להתחבר למשחק בו זמנית על מנת שהשרתים לא יקרסו. עדכון אחר עדכון ובצעדים קטנים, המשחק הצליח להתייצב מהבחינה הזו, ונכון לכתיבת שורות אלו הוא עומד על כמות שחקנים של יותר מ-388 אלף אשר שיחקו בו זמנית ב-24 שעות האחרונות, לפי SteamDB. הגל הראשוני נוצר ובשלב הזה אפשר כבר להגדיר אותו כצונאמי שסחף אחריו המון אנשים, אבל האם המפתחת Arrowhead תצליח להשאיר את השחקנים מעוניינים למשך זמן? לפי קבצים חבויים שהתגלו, התשובה היא כן.

משתמש Reddit בשם stodal שיתף שביצע כריית מידע לקבצים של Helldivers 2 ומצא שורות טקסט המתייחסות לתוכן שלא נכנס לגרסה הסופית של המשחק. בין שורות הטקסט הרבות, המשתמש שיתף בכמה שמות של קבצים שיגרמו לכל שחקן להרים גבה בשקיקה ותהייה. תחת קטגוריית ה-Stratagems - נשקים, ציוד ומתקפות מיוחדות שהשחקן יכול לזמן בזמן משימה, נמצאו שורות טקסט כמו DropoffCombatWalker ו-BugThumper שמרמזים על קיום של רכבים שניתן להשתמש בהם, לצד ציוד שלא קיים במשחק בשלב זה כמו MiniMissiles, MedicBackpack ו-Nuke.

בהמשך הרשימה, המשתמש ציין שמצא גם קבוצת אויבים חדשה בשם Illuminate בה נילחם מחזית אחרת בגלקסיה בנוסף ל-Terminids וה-Automatons. סוגי האויבים שיכללו בקבוצה הזו נקראים Ghoul, Obelisk Fire, Outcast, ו-Summoner. חלק מהקבצים גם פירטו על האויבים, והמשתמש ציין שאויבים מסוג ה-Illusionist יכולים להשליך על השחקנים כדורי אש ולחנוק אותם, ו-Adept שיכולים לקרוא לתגבורת. 

בין אם מדובר בתוכן שצפוי להגיע בעתיד או בדברים שהיו אמורים להיות זמינים בהשקה, קל לשער של-Arrowhead יש עוד תוכניות בשרוול עבור המשחק הזה ואנחנו לא נופתע אם חלק מהדברים שצוינו ברשימה יתבררו כתוכן אמיתי שנקבל בהמשך. מה אתם חושבים?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י