הרשמה

8% ממשתתפי סקר מפתחים ב-GDC ענו שהם מפתחים משחק ל-Switch הבא

ההכרזה קרובה מתמיד?

32 אחוזים מהמשתתפים גם סימנו את היורש של ה-Switch כקונסולה שהכי מסקרנת אותם מבחינת עבודה

ה-GDC הוא תמיד אירוע מעניין ונישתי בו זמנית. מצד אחד, ה-Game Developer Conference הוא לא אירוע נוצץ עם הכרזות מפוצצות וחברות גדולות שבאות להראות את המשחקים שלהן. מצד שני, אנחנו מקבלים הצצות ממש יפות לתהליכי פיתוח משחקים, עיצוב חומרה ועוד. השנה הכנס יהיה אפילו יותר מעניין, כי אנחנו מתקרבים לסיום הריצה המתוכננת של קונסולת ה-Nintendo Switch של ענקית הגיימינג מיפן וסקר מפתחים חדש שהוצג כהכנה לכנס מציג לנו פרטים מאוד מעניינים שקשור לממשיך דרכו של ה-Switch הסופר מוצלח.

עוד ב-Vgames:

לפי הסקר עליו ענו כ-3000 מפתחים, 8 אחוז מהם הודו (באופן אנונימי כמובן) כי הם כרגע מפתחים משחק "ליורש/ממשיך דרכו של ה-Nintendo Switch". היו גם 18 אחוז שענו שהם מפתחים גם משחק ל-Nintendo Switch עצמו אבל בהתחשב בעובדה שאפשר לסמן כמה קונסולות ומכשירים באותה התשובה זה יכול מאוד להיות שיש חפיפה בין השניים. מבחינת עניין בפיתוח למכשיר ההמשך הזה, 32 אחוזים סימנו אותו כאחד המכשירים שהכי מעניין אותם לעבוד עליו בהמשך, כשרק המחשב האישי וה-PS5 עקפו אותו.

תראו, אני יודע שזה לא אומר יותר מדי, אבל זה נראה שכל הכוכבים מסתדרים בשורה לקראת הכרזה פוטנציאלית על מכשיר חדש שיגיע אלינו השנה: אנחנו בדיוק סוגרים 7 שנים מאז היציאה של הקונסולה המקורית ב-2017, קצב המשחקים החדשים הגדולים פוחת ואפילו Nvidia מתחילה לאותת עם ה-Tegra שלה שעומד להגיע משהו חדש. בואו נקווה שבאמת נראה משהו מעניין בזמן הקרוב.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י