הרשמה

לגו ממשיכה להתקרב לגיימינג עם בניות חדשות של Sonic ו-Animal Crossing

חלמתם אי פעם לראות גרסה של לגו Knuckles? לפעמים חלומות מתגשמים

בונים על זה ליום הולדת

במהלך השנתיים האחרונות חברת אבני הבנייה הדנית LEGO הדקה את הקשר גם של המוצרים הפיזיים שלה לתעשיית הגיימינג. למרות שהקשר התחיל בצורה צולעת שכללה גם ביטול לא שגרתי בכלל של בנייה מוגמרת המבוססת על Overwatch 2, הצלחות של בניות כמו הדגם המהמם של Tallneck מסדרת Horizon ובניית Bowser עצומה ומלאה בפרטים גרמו לחברה להעמיק את הקשר - וכעת מוציאה סדרת בניות חדשה על סדרה נוספת שעוד לא קיבלה ייצוג.

סדרת Animal Crossing הסופר פופולרית היא המשחק הבא שזוכה לעיבוד פיזי, ותושק עם 5 בניות צבעוניות בראשון במרץ. כמעט כל הדמויות המוכרות קיבלו גרסה משלהן כבר בגל הראשון של הבניות, ועם ההצלחה של המשחקים והעובדה שהבניות מתומכרות נהדר -  אין לנו ספק שנראה גם גל שני. סדרה שמקבלת השנה גל שני של בניות היא סוניק, אצלה אנחנו זוכים בפעם הראשונה לקבל שתי דמויות אייקוניות עם שתי בניות הנותנות לכל אחת ספוטלייט.

הגדולה היא Knuckles' Guardian Mech, שמכילה רובוט לKnuckles למרות שלא הופיעה אף פעם משהו בסגנון. השניה היא Shadow's Escape שמכילה, תראו מופתעים, את Shadow. שתי הבניות אמורות להגיע כבר בראשון לינואר, למרות שעדיין אינם מופיעות באתר של לגו סטור ישראל בניגוד לבניות אחרות שיוצאות באותו הזמן כמו מטוס האקסמן המצוין הזה.

במידה ואתם מעוניינים בסדרות אבל המחיר מלחיץ אתכם, לגו סידרה נקודת כניסה נהדרת לAnimal Crossing. הסדרה תקבל גרסת ploybag, שהן בניות קטנות הבאות בשקיות ובמחיר של בדרך כלל 20 שח. Maple's Pumpkin Garden תתן לכם במחיר נמוך גם דמות מהסדרה וגם כמה אלמנטים שיופיעו בבניות. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י