הרשמה

מחממים מנועים: Furiosa ככל הנראה יוצג לראשונה בפסטיבל קאן 2024

סרטו החדש של הבמאי האגדי ג'ורג' מילר עומד לנסוע בדרך של "מקס הזועם: כביש הזעם" ולהיות מוצג לראשונה בפסטיבל הסרטים של קאן

טוב, זה פחות מעשור

אחרי כמעט 9 שנים, חייבים לציין פעם נוספת כמה טוב היה מקס הזועם: כביש הזעם (Mad Max: Fury Road). הסרט של ג'ורג' מילר (George Miller) תפס את עולם הקולנוע לא מוכן כאשר יצא ב-2015 והציג אקשן פרקטי כמעט ונטול אפקטים שלא עוצר לשניה. למרות שהסרט היה הצלחה ענקית גם בקופות וגם מבחינת המעריצים, עם סרט ההמשך שלו - שהוא בכלל פריקוול מבוסס ובשם הדמות Furiosa, האולפנים לקחו את הזמן. כעת, נראה שההמתנה מגיעה לישורת האחרונה.

אתר חדשות הקולנוע והבידור האמריקאי Variety דיווח  שג'רוג' מילר ביחד עם אולפני WB מכוונים את הפרימיירה של הסרט לפסטיבל קאן 2024 שיערך מה-14 ועד ה-25 במאי. סרט המקור הושק גם הוא בפסטיבל, וזכה שם לתשואות שהובילו אותו לריצה מעולה בכל פרמטר אפשרי. ראוי לציין שהאתר אמין במיוחד ועובד באופן ישיר עם האולפנים בהוליווד, כך שמדובר כנראה בהדלפה שיווקית שנועדה להחזיר אותנו - ביחד איתכם, לדבר על הסרט וכמה שאנחנו מצפים לו.

את הסרט יובילו אניה טיילור-ג'וי (Anya Taylor-Joy) בתפקיד הראשי וכריס המסוורת' (Chris Hemsworth) בתפקיד המשנה הבכיר. כרגע הסרט עדיין מחזיק בתאריך יציאה של ה-24 במאי 2024, אך עם שביתת השחקנים המשביתה את הוליווד יהיה קל לשער שהוא ידחה. אם ובמידה והידיעה נכונה, נראה שהסרט יחזיק בתאריך היציאה שלו. מחכים לסרט? איך לא.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י