הרשמה

נתוני הצפייה של One piece הגיעו, האם הם יספיקו לנטפליקס בשביל עונה 2?

נתוני הצפייה של הסדרה המדוברת ביותר של השבוע האחרון כאן, והם שנויים במחלוקת הרבה יותר מהסדרה עצמה

האם נזכה לראות מי יהיה מלך הפיראטים?

עיבוד הלייב אקשן המצופה של סדרת האנימה וואן פיס (One piece) הפליג בשבוע שעבר אל עבר מיליוני המשתמשים של שירות הסטרימינג נטפליקס, ובמהרה כבש את המקום הראשון בטבלאות ה"הכי נצפה במדינה" של השירות בלא פחות מ-86 מדינות, נתון שעבר את השיא הקודם של 83 מדינות בו החזיקו "ונסדיי" ו"דברים מוזרים". זה אמנם נתון כבר מרשים - אך את הצלחת הסדרה נטפליקס מודדים במדד קצת אחר - ולפיו הסדרה נמצאת במקום משונה.

"וואן פיס" צברה בארבעת הימים הראשונים שלה 140 מיליון שעות צפייה, שבהשוואה לזמן דומה לאדפטציית האנימה הקודמת של השירות, "קאובוי ביפופ", מדובר בכמעט פי 7 יותר שעות. כזכור, הסדרה הזו יצאה לביקורות קוטלות מצד המעריצים ו"רק" 26.1 מיליון שעות צפייה, מה שהוביל לביטולה לאחר שלושה שבועות בלבד מיציאתה. המצב של "וואן פיס" הרבה פחות חד משמעי - וללא ספק אחד שגם אחרי שנים של סיקור לחברת הסטרימינג - בלתי אפשרי מבחינתי לקבוע מה יהיה עתיד העונה השנייה.

בהשוואה לסדרות אחרות מהתקופה האחרונה היא נמצאת במצב טוב עם כמעט פי 2 יותר שעות צפייה מ-Fubar לדוגמה או העונה השלישית של "המכשף", אך מעט מאחור בהשוואה ללהיטים אחרים של נטפליקס כמו העונה השלישית של "חופים של סודות" שצברה 154 מיליון שעות בזמן דומה. עד כאן מדובר בחדשות יחסית טובות, אך הבעיה היא שהסדרה בכלל לא מתחרה מול השמות הנ"ל - אלא מול התותחים הכבדים באמת של השירות - שם היא נמצאת אוקיינוסים שלמים מאחור. לצורך השוואה, בשבוע הראשון שלהן גרפו העונה הראשונה של "המכשף" 541 מיליון שעות, העונה הראשונה של "ברידג'טון" 625.5 מיליון והעונה הראשונה של "ונסדיי" 1.24 מיליארד שעות. כסדרה שסומנה להיות אחת משלושת האופציות למחליפה של "דברים מוזרים" (ביחד עם סדרת הלייב-אקשן של אווטאר: כשף האוויר האחרון והעיבוד לספר הראשון בטרילוגיית הספרים היפנית "The Three-Body Problem") בשביל השירות מדובר בפתיחה לא טובה בכלל שהופכת אפילו למעט מביכה כשמתחשבים בתקציב המופרך שלה (138 מיליון דולר, לעומת 30 מיליון דולר בשביל ונסדיי). 

ובכל זאת, ניגש להימורים. למרות שאין לי שום ספק שבשביל השמות הגדולים בשירות הסטרימינג מדובר בכשלון מסוים - הסדרה תמשיך לעונה שנייה עם תקציב דומה. הפקטור המרכזי שמשחק כאן לטובת האדפטציה הוא השביתה בהוליווד, ששיתקה את כל ההפקות האמריקאיות של כל האולפנים הגדולים וביניהם גם נטפליקס. עם חברת הפקה יפנית, תסריט כתוב מהמקור ולוקיישנים בדרום אפריקה, קשה לראות מצב בו ההפקה לא תוכל להתחמק מהשביתה ולהמשיך כרגיל ככה שהסדרה בעצם תהפוך לדבר המוצלח ביותר שנטפליקס יכולה לקדם תוך כדי משא ומתן עם התסריטאים והשחקנים. בנימה אישית, אני כרגע רק בפרק 2 של העונה אך מאוד נהנה ממנה - ואהיה שמח במידה והעונה השנייה אכן תצא לפועל. חושבים שלסדרה מגיע להמשיך? לא סבלתם את העיבוד? נשמח לשמוע את דעתכם בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:01 07.09.2023 | Dan Dan (אורח)

    רק לפני מספר ימים התחלתי לצפות בפרק הראשון ואחרי יומיים סיימתי כבר את כל העונה. אני חושב שזאת הסדרה שהכי נהנתי ממנה עד כה חווית צפיה מהנה עלילה מעניינת ומרתקת בקיצור 10/10 רק חבל שהסתיים מהר מחכה לעונה 2 עד אז אני בטוח יחזור להשתעמם

  2. 2

       | פורסם ע"י