הרשמה

רשמי: גרסת PC ל-Final Fantasy 16 נמצאת בפיתוח

מצד אחד ידענו שהמשחק יקבל "בלעדיות זמנית" ל-PS5, אבל תמיד כיף לקבל אישור רשמי

בנוסף, שתי חבילות הרחבה נמצאות בפיתוח

כשלושה חודשים בלבד לאחר השקתו הבלעדית ל-Playstation 5, הכותר החדש בסדרת Final Fantasy מקבל אישור רשמי על פיתוח של גרסה ייעודית למחשב האישי. למרות שה"בלעדיות הזמנית" של המשחק הייתה ידועה לכולם, כעת אנחנו יודעים באופן מוחלט ש-Sqaure Enix החלה בעבודה על גרסת PC.

ההכרזה הגיעה דרך עמוד הטוויטר של Final Fantasy 16, עם הודעה ממפיק המשחק - נאוקי יושידה (Naoki Yoshida). הוא אישר שגרסה למחשב האישי אכן נמצאת בפיתוח, ביחד עם שתי הרחבות בתשלום שירחיבו את העלילה של המשחק. 

"ראינו הרבה דעות ותגובות מהקהילה שלנו, אבל דבר אחד שתמיד עבר בצורה חזקה הוא שאנשים רוצים לראות יותר מהסיפור של  Valisthea לבלות יותר זמן עם תושביה. לכן, צוות הפיתוח התחיל בעבודה על שתי חבילות הרחבה. בנוסף, למרות ש-FF16 הושק בלעדית ל-PS5, אנחנ ומודעים לכך שרבים מכם ביקשו גרסה למחשב האישי. אז, תרשו לי לקחת את ההזדמנות הזו ולהכריז שפיתוח שלה התחיל."

לא ברור מתי נזכה לראות את ההרחבות או את גרסת ה-PC, אבל יושידה הוסיף שהוא מקווה לתת לנו עדכון עד סוף השנה הנוכחית. מה אתם חושבים על ההכרזה? הייתם רוצים לחזור לעולם של Final Fantasy 16? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י