הרשמה

הדיירקט החדש של Super Mario Bros. Wonder חשף המון פרטים

המון פרטים חדשים לגבי משחק המריו הדו-ממדי המצופה!

כוחות חדשים, יכולות חדשות, אויבים חדשים ומשחק משוגע אחד

הדיירקט החדש של Super Mario Bros. Wonder הסתיים והוא היה מלא בפרטים אז בואו פשוט נתחיל לעבור עליו. המשחק יכיל 7 אזורים שונים ומגוונים בממלכת הפרחים החדשה. בחלק מהאזורים במשחק יהיו גם חלקים פתוחים בהם תוכלו לבחור בעצמכם את השלב אותו תרצו לשחק. האלמנט המרכזי של המשחק הוא ה-Wonder Effect - כשתאספו Wonder Flower השלבים ישתנו בצורה שתשנה את השלב לחלוטין או אפילו את מריו עצמו. כדי לסיים את האפקט תצטרכו לקחת Wonder Seed שתוכלו להשתמש בהם גם כדי לפתוח שלבים מסוימים.

מבחינת משחקיות, המשחק מוסיף גם Badges שתוכלו לרכוש בעזרת Wonder Flowers ויתנו לכם יכולות חדשות כמו קפיצה גבוהה יותר, Wall Jump או ריצה מהירה מאוד. אגב, חלק מה-Badges גם ישנו את הדמות שלכם ויעלימו אתכם לדוגמא. זה דיי משעשע. המשחק גם יכיל אויבים חדשים כמו Hoppycats שיחקו את הקפיצות שלכם ו-Maw-Maws שינסו לאכול אתכם.

במשחק גם יהיו כוחות חדשים כמו הפיל שכבר ראינו שיכול להרוס לבנים בקלות, לרוץ מעל רווחים גדולים ואפילו לאגור מים באף שלו. הדיירקט גם הציג לנו שני כוחות חדשים בדמות הבועה שתאפשר לכם לתפוס אויבים ולחסל אותם במכה אחת או המקדחה שכשמה כן היא תאפשר למריו וחבריו להפוך למקדחה ולקדוח דרך הרצפה. המשחק גם יאפשר לכם לשמור כוח אחד בצד ולהשתמש בו מתי שתרצו.

אלמנט האונליין של המשחק קיבל שדרוג על פני משחקי ה-2D הקודמים, כשבנוסף ליכולת לשחק עם חברים ב-Co-op לוקאלי ו-Co-op באונליין, תוכלו לראות שחקנים אחרים מהעולם שמשחקים כרגע יחד איתכם ואפילו לעזור להם בצורות שונות כמו להביא להם אייטמים ועוד. בנוסף, יש אלמנט של מירוץ בו אתם וחברים יכולים להתחרות אחד בשני עד לקו הסיום (נשמע מאוד כיף).

המשחק יוצא כאמור ב-20 באוקטובר ל-Nintendo Switch, כשגרסה מיוחדת של ה-Switch OLED לכבוד מריו יגיע ב-6 באוקטובר ויכיל ג'ויקונים מיוחדים עם הצל של מריו, דוק אדום לגמרי ואפילו מטבעות בחלק הפנימי של הדוק. 

מתרגשים לקראת יציאת המשחק? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י