הרשמה

קונסולת PlayStation Project Q דלפה לרשת בפעולה

למישהו יש מסקינג טייפ להדביק מסך לשלט?

נראה שסוני מכוונים את המכשיר החדש שלהם לעולם הסטרימינג

אתם זוכרים שאי שם לפני חודש סוני חשפו חומרה חדשה? המכשיר מבוסס ענן החדש שנחשף על ידי סוני אמור לאפשר לכם לשחק ב-PlayStation 5 שלכם בכל מקום בעולם בנוחות באמצעות פיצ'ר ה-Remote Play הקיים בקונסולה.

חשבון טוויטר העונה לשם Zuby_Tech העלה פוסט ובו ניתן לראות את המכשיר בפעולה. מהסרטון אפשר לראות שהמכשיר מריץ את מערכת ההפעלה Android בגרסה מותאמת למכשיר, והתחושה של המכשיר ביד זה בדיוק כמו שזה נראה, שלט DualSense גדול עם מסך טאץ' באמצע.

על פי השמועות, המחיר של המכשיר יעמוד בין 200$ ל-300$, דבר אשר גורם ללא מעט אנשים לתהות לעצמם ״האם זה שווה קנייה?״. אחד הדברים הכי חשובים שיקבע את מידת ההצלחה של מכשיר כזה זאת בעצם חווית השימוש. סוני כבר אישרו שלמכשיר הזה יהיו פיצ'רים כמו שיש ל-DualSense הרגיל שהם Adaptive Triggers ו-Haptic Feedback, דברים שלא קיימים במכשיר אנדרואיד רגיל. דבר נוסף שחשוב מאוד לקחת בחשבון זה גם איך תהיה איכות ההסטרמה/משחק בקונסולה, הרי שמדובר בפיצ'ר ה-Remote Play שמבוסס על חיבור לאינטרנט ולא בהרצה מקומית של המשחקים.

נראה שאת דור המשך ל-PlayStation Vita לא נקבל בקרוב, אבל כדאי לראות לאן ימשיך להתפתח החזון של חברת סוני. מה דעתכם על המכשיר החדש? מוזמנים לספר לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י