הרשמה

הודלף לוגו הכותר הבא בסדרת Call Of Duty

מישהו צריך לשתות משקה אנרגיה כלשהו להתעורר?

משקאות אנרגיה ו-Call Of Duty תמיד הולכים טוב ביחד

אנחנו כבר עמוק בתוך התקופה הזאת של השנה שבה כל העולם וחובבי משחקי ה-FPS מחכים לראות מה הולך להיות הכותר החדש בסדרת משחקי היריות הותיקה Call Of Duty ולאחר מספר חודשים של שקט (אם לא מחשיבים את השמועה על מלחמת המפרץ), נראה שזאת כנראה דרך לא כל כך צפויה שבה הודלף וגם אושר הלוגו לכותר הבא בסדרה. משתמש טוויטר בשם algebra_sloth העלה צילומים של הלוגו הנושא את הכותרת Call Of Duty: Modern Warfare 3 אשר נראה שמופיע במסגרת שיתוף פעולה של Activision עם חברת משקאות האנרגיה המוכרת Monster.

ניתן לראות שעל הלוגו מופיע קפטן פרייס (Captain Price) המוכר בסדרה ויש אפילו מספר מעריצים שטוענים שמי שנמצא ברקע זה ולדימיר מקארוב (Vladimir Makarov). אם יש כאלו שחושבים לעצמם האם ההדלפות האלו אמיתיות או לא, הדבר הכי מפתיע זה שנראה שחברת Activision החליטה להתייחס להדלפה הזאת בצורה הומוריסטית משלהם, וצייצו באמצעות החשבון הרשמי של Call Of Duty בו הם רשמו "וואו. ימי שני. למישהו יש משקה אנרגיה להביא?"

המשחק השנה מפותח על ידי Sledgehammer שפיתחו במקור את Call Of Duty Modern Warfare 3 המקורי (ביחד עם Infinity Ward) כך שאפשר להיות בטוחים שהחידוש יהיה נאמן לרוח המשחק המקורי וישלים את הטרילוגיה המחודשת של סדרת המשחקים. האם אתם חושבים שהמשחק החדש יעמוד בציפיות שיצרו שני המשחקים הקודמים בסדרת Modern Warfare? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:50 28.07.2023 | siegfried siegfried

    אז הלוגו הוא חייל חמוש על רקע של עשן? מקורי ביותר.

  2. 2

    13:22 29.07.2023 | Ender101 Ender101 (אורח)

    הרגע ש SLEDGHAMMER נכנסו לתמונה ו - COD הפך ממשחק כמעט מושלם למשחק טוב מאד (ירידה קטנה), לפחות עד הכותרים שהתעסקו בלוחמה עתידית

  3. 3

       | פורסם ע"י