הרשמה

משחקי Blizzard חוזרים ל-Steam

תראו מי חוזר להגיד שלום

לאט לאט ה-Steam הופך להיות The one to rule them all

Valve, EA, Ubisoft, Blizzard. לפני שנים רבות ארבעת החברות חיו בהרמוניה, אבל הכל השתנה כש-EA החליטה לעזוב. אבל עכשיו בלי צחוקים, פעם היה הרבה יותר פשוט ונוח לשחק על המחשב כשכל המשחקים של כמעט כל החברות היו זמינים דרך החנות של Steam. אבל ככל שהזמן עבר יותר ויותר חברות החליטו לעזוב את החנות לטובת חנויות פרטיות כדי למקסם רווחים. משתמשים רבים זעמו על המהלכים האלה שדרשו מהם להוריד עוד תוכנה ולאנצ'ר כדי לשחק במשחקים שלהם אבל נשארו ללא ברירה. 

אבל ניראה שבשנתיים האחרונות אנחנו רואים את המהלך ההפוך כשיותר חברות חוזרות לחנות של Steam. בהתחלה זאת הייתה חברת EA שהחזירה את משחקיה והתחילה למכור גם משחקים חדשים דרך Steam, אחריה חזרו Microsoft ו-Ubisoft ועכשיו אנחנו מקבלים את הדיווח שגם חברת Blizzard מתחילה להחזיר את המשחקים שלה לחנות המשחקים הגדולה. המשחק הראשון של Blizzard הוא Overwatch 2 שיגיע ל-Steam ב-10 לאוגוסט כשחברת Blizzard הודיעה שעוד משחקים יצטרפו אחריו. נכון לעכשיו לא ידוע מי הם אותם המשחקים ומתי הם יגיעו אם כי יש שמועות ש-Heartstone יגיע לקראת סוף הקיץ גם הוא ל-Steam. על פי ההודעה שיצאה, Overwatch 2 יגיע ל-Steam ביחד עם רשימת Achievements וכל התוכן וההתקדמות שנמצא בחשבון ה-Battle.net שלכם כך שהמעבר יהיה חלק.

באופן אישי, אני חושב שאלה חדשות טובות וזה הוא צעד נוסף להיפטר מכל הלאנצ'רים שעושים בלגן. אני מקווה גם שניראה את הכותר החדש בסדרת Call of Duty שיצא השנה (וכניראה יתקיים במלחמת המפרץ) ב-Steam בזמן ההשקה שלו.
מה דעתכם על החדשות? האם תקפצו שוב ל-Overwatch 2? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:56 21.07.2023 | שי ל שי ל (אורח)

    חדשות טובות מאוד, ואפשר להוסיף גם את הלאנצ'ר הנוראי של Bethesda שנסגר והמשחקים עכשיו בסטים. האמת שחוץ מסטים, הלאנצ'ר היחיד שעובד סבבה לדעתי הוא של GOG.

  2. 2

       | פורסם ע"י