הרשמה

לא צפוי: העדכון האחרון של Sonic Frontiers מכיל בתוכו כמה דמויות מרגשות

אם ההדלפה הזאת נכונה, המשחק צפוי לקבל בוסט עצום של נוסטלגיה

סוניק פרונטירז אנד קנקלז

המשחק האחרון של סוניק, Sonic Frontiers, היה אמור להיות הקאמבק לו חיכו המעריצים של הקיפוד הכחול. עם עולם פתוח שאפתני, המשחק כמעט והצליח להיות כל החלומות שלנו, אך בסופו של דבר נפל בכמה פרמטרים ברורים, במה שהשאיר את המשחק ביקום של פוטנציאל לא ממומש. למרות שלא נראה עתיד למשחק, בעדכון האחרון שלו הוא קיבל כמות קבצים עצומה שהשאירה את המעריצים ואותנו בהלם מוחלט.

העדכון מכיל בתוכו קבצים מלאים לדמויות Knuckles, Tails ו-Amy, כולן מלאות באנימציות ומוכנות למשחק. הדבר המפתיע באמת הוא שלמרות שהשערות היו שהדמויות יגיעו באיזשהו שלב, לא חשבו שיהיה אפשר לשחק איתן מעבר לשלבי ה-Cyber Space, כך שהעובדה שהן מכילות אנימציות גם לעולם הפתוח השאירה את כל קהילת המעריצים בתקווה שהמשחק עומד לקבל שדרוג משמעותי כשהן יגיעו.

כאמור, שום דבר עוד לא רשמי, איך עם כמות קבצים כזאת ואנימציות מוכנות - קשה לראות מצב בו לא נוכל לשחק איתן במשחק. כזכור, לסוניק יוצא משחק 2D חדש בשם Sonic Superstars בהן הדמויות שהזכרנו ניתנות למשחק כך סיכוי לא רע שנראה גם שדרוג ל-Frontiers כשהוא יצא השנה בחורף. יצא לכם לשחק ב-Frontiers? מיותר לתחזק אותו? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י