הרשמה

בצעד חריג, אולפני מארוול ידלגו על Hall H בכנס קומיקון 2023

בפעם הראשונה מ-2008 פרט לקורונה, אולפני מארוול מדלגים על המקום האידיאלי להכריז בו הכרזות חדשות

סופה של תקופה?

כמידי שנה, כמו שעיני עולם הגיימינג נשואות לחודש יוני בו כמעט כל החברות מציגות את העתיד שלהן - עיני עולם הקולנוע בכלל וחובבי סרטי גיבורי העל בפרט נשואות אל עבר יולי בו מתרחש כנס הקומיקס הגדול בעולם. בסאן דייגו קומיק-קון נוהגות להתכנס כל החברות הגדולות לאולם מסיבות העיתונאים הגדול של הכנס, Hall H, ולהכריז על הסרטים הבאים שלהם תוך כדי הצגה של שלל טריילרים וקטעים אקסקלוסיבים למי שבאולם. רק שהשנה את רעידת האדמה שרגילים אולפני מארוול לעשות עם ההכרזות שלהם, הם בחרו לעשות לפני הכנס ולא בדרך שתרצה מעריצים.

אתר חדשות הבידור The Wrap דיווח שהאולפנים המוצלחים החליטו לוותר על מסיבת העיתונאים שלהם, ולהסתפק בנוכחות בכנס בין שלל הדוכנים. ההכרזה אמנם נוגדת את כל ההגיון, שכן האולפנים הגדולים של הוליווד נוטים לעשות מעל ומעבר כדי להיות חלק מהליינ-אפ המפואר של Hall H, אך בהתחשב ברצף האירועים האחרון זה לא מפתיע בכלל. אחרי ש"אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" הציג לראשונה את הנבל הגדול הבא של היקום, קאנג המגולם על ידי ג'ונתן מג'ורס (Jonathan Majors), כל התוכניות לעתיד עלו בסימן שאלה כאשר מג'ורס הואשם באלימות כלפי מי שכביכול הייתה בת זוגתו באותה תקופה וכעת גם יעמוד למשפט ב-3 באוגוסט. השילוב של האירוע עם שלל השביתות שפוקדות כרגע את הוליווד הוביל את האולפנים לדחות בשנה את סרטי הנוקמים הבאים ולשנות את סדר יציאת הסרטים שלהם כמו שדיווחנו בשבוע שעבר.

לכל מה שהזכרנו מתווספות הבעיות הבלתי פוסקות בהפקה של Blade, כך שהבחירה לדלג על השנה הנוכחית לא אמורה להפתיע אף אחד, אך עדיין מעוררת המון תהיות לגבי העתיד של החברה וככל הנראה תגרור גם אנטגוניזם אצל המעריצים שמחכים כל שנה לשבת באולם ולשמוע על כל מה שעומד לבוא. מאוכזבים מההודעה? לא מבינים איך דדפול 3 שהוקדם למאי של שנה הבאה יצא בלי הצגה ב-Hall H? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י