הרשמה

שובו של הזאב הלבן: העונה השלישית של "המכשף" מקבלת תאריך יציאה וטריילר

הציד הפראי מגיע ... עוד מישהו חווה כאן דז׳ה וו?

ליתר דיוק, שני תאריכי יציאה

אם לא ביליתם את שלושת השנים האחרונות מתחת לאבן או על אי בודד בקריביים, אתם כנראה מודעים לפריחה חסרת התקדים של שוק עיבודי הטלוויזיה למשחקי מחשב. את הפריחה הזו ענקיות הסטרימינג כנראה חייבות בעיקר לדמות אחת ויחידה, הלוא היא גראלט מריוויה - צייד מפלצות, פתיין מכשפות ואבא מאמץ לכוח טבע. במשך למעלה מעשור כיכב הקצב מבלווקין על מסכי המחשב והקנסולות שלנו הגיימרים וסייע לנו לשכוח את צרות החיים עם מסעות צייד מתוכננים היטב, ואף כי כעת אנו נאלצים לחלוק אותו עם הקהל הרחב, בשלב זה רבים מאיתנו יודו שזו חווייה לא רעה בכלל.

כעת, הסדרה שהחלה הכול חוזרת לסיבוב שלישי על מסכי הטלוויזיה שלנו, וכאחת מסדרות הדגל של שירות הסטרימינג של Netflix, מקווה לשבות את ליבנו מחדש גם באקלים הסטרימינג העכשווי והרווי בעיבודי פנטזיה. העונה השלישית במספרה של ״המכשף״ כשמו בעברית, תעבד את הנובלה השנייה של הסופר אנדריי ספקובסקי (Andrzej Sapkowski) - "Time of Contempt" (עיתות הבוז, כנראה זה נשמע טוב יותר בפולנית). העונה צפוייה למנות כ-8 פרקים בסה״כ ותחולק לשני חלקים, כאשר החלק הראשון ישוחרר ב-29 ביוני, וחלקה השני כארבעה שבועות מאוחר יותר, ב -27 ביולי, בדומה לסדרת דגל אחרת של שירות הסטרימינג. אה, ויש כמובן גם טריילר.

״כשכתבנו את העונה, הקיבוץ שלה יחד לא היה משהו שהקדשנו לו מחשבה״, מספרת יוצרת הסדרה והמפיקה בפועל לורן היסריך (Lauren Hissrich). ״עם זאת, מעריצים שמכירים את חומר המקור בנובלה Time of Contempt יודעים שמתרחש בה אירוע שמפוצץ את היבשת כפי שאנחנו מכירים אותה, והשתלשלות האירועים שמובילה לכך מספקת לנו את הסיום המותח המושלם. לא יכולנו לתכנן זאת טוב יותר. במשך שנים, גראלט טען לניטרליות, הרחיק עצמו מתככי הפוליטיקה והפיץ ברבים שלוויצ׳רים אין רגשות - והכול כדי להפוך את חייו כמכונת הרג מעט קלים יותר לניווט. ראינו אותו נלחם מול מפלצות ומול אנשים מפלצתיים, צפינו בו מקשיח את גופו ואת לבו בכדי לשרוד. העונה, זה משהו שהוא כבר לא יכול לעשות.״ 

כאמור, זוהי הופעתו האחרונה של השחקן הנרי קאוויל (Henry Cavill) במדי הקרב של הוויצ׳ר ולצד השחקניות פרייה אלן (Freya Allan) ואניה צ׳לוטרה (Anya Chalotra) שישובו לתפקידן בעונה זו בתור הדמויות הנשיות המובילות - הנסיכה סירי והמכשפה ייניפר בהתאמה. קאוויל, שפרש מהסדרה לטובת תפקידו האייקוני כסופרמן (החלטה שהתבררה כעגומה למדי, בדיעבד), צפוי לפנות את מקומו בעונה 4 לטובת השחקן ליאם המסוורת׳ (Liam Hemsworth) המוכר מתפקידו כגייל הות׳ורן בסדרת סרטי משחקי הרעב ובעיקר בשל ייחוסו המשפחתי כאחיו של כריס המסוורת׳ (Chris Hemsworth), השחקן המגלם את ת׳ור של מארוול. יהיה מעניין לראות כיצד, אם בכלל, ינסה צוות הסדרה לתווך לצופה את השינוי הפיזי הבלתי נמנע של גראלט הנובע מהחלפת השחקן לקראת העונה הבאה.

מתרגשים לקראת העונה החדשה של הוויצ׳ר? מתים לדעת מה יעלה כעת בגורלה של סירי? מוזמנים לדון בכך בתגובות, ולא לשכוח גם לזרוק לוויצ׳ר איזה מטבע!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:28 27.04.2023 | אבינר אבינר

    לא מצפה לכלום. נטפליקס הורסים באופן שיטתי את העולם של הוויצ'ר ודוחפים לשם תכנים פרוגרסיביים בכמויות מסחריות, תוך התעלמות מוחלטת מקו העלילה. הכותבים של הסדרה שונאים אותה ואת הדמויות ומנסים להפוך את הסדרה ל"סדרה על ינפר וסירי" - כדברי הנרי קאביל. טוב הוא עשה שהוא פורש מהם, אחרי שהוא היה היחיד שהיה מתווכח עם הכותבים שינסו לשמור על קו העלילה כמו שהוא והם היו צוחקים עליו. למי שתוהה איך היוצרים היו רוצים שהסדרה תיראה, מוזמן להעיף מבט בסידרה הכושלת ביותר שלהם "Blood Origin". כישלון כל כך גדול שקשה כבר למצוא אותו גם בנטפליקס. מקווה מאוד שהעונה הזו לפחות תצליח להשאיר משהו מהסיפור המקורי, אבל כמו שאמרתי גם לזה אין לי תקווה גדולה מדי..

  2. 2

       | פורסם ע"י