הרשמה

במיקרוסופט בטוחים שה-Switch יוכל להריץ את משחקי Call of Duty

ועוד בדיחות מצחיקות שאפשר לספר לחברים

החברה התכוונה לריצה ישירות על החומרה של המכשיר, למרות שגם נושא ה-Cloud Gaming עלה בשיחה

לקראת סוף 2022, הבאנו לכם דיווח על כך שמיקרוסופט מתחייבת להביא את סדרת Call of Duty לקונסולת ה-Nintendo Switch. המטרה של ההצהרה הזו וההתחייבות שנחתמה חודשיים לאחר מכן עם נינטנדו, הייתה לרכך את ה-FTC והמתנגדים לעסקת Microsoft-Activision\Blizzard שחששו ממונופול של מיקרוסופט בתחום הגיימינג אם יהיו בבעלותה שתי חברות ענק בדמות Activision\Blizzard ו-ZeniMax שבבעלותה Bethesda. היום נגלו בפנינו ציטוטים של דיון בין מיקרוסופט לבין הרשות לתחרות ושווקים - הגוף האחראי לכל נושא הרגולציה בבריטניה, בדיוק בנושא הזה.

כחלק מהשיחה, הנושא הזה בדיוק עלה והוביל את מיקרוסופט לצאת בהצהרה מאוד מפתיעה: החברה האמריקאית מאמינה כי היא יכולה להביא את המשחקים הללו בסדרה ל-Nintendo Switch. לא רק את Warzone (ובכך היא הייתה יכולה להביא את גרסת המובייל או משהו בסגנון), אלא את המשחקים הגדולים עצמם בנוסף לכך. כשנשאלה בנוגע לכך, החברה נתנה כדוגמאות פורטים של משחקי FPS אחרים כמו Doom Eternal ו-Crysis 3, שעובדים בצורה שחיקה על הקונסולה ההיברידית של החברה היפנית.

מצד שני, מיקרוסופט מודעת לקושי בהעברת משחקי FPS גדולים לקונסולה כשהיא מציינת בתשובה שלה לרשות הבריטית את הבדיקות שהיא עשתה בעבר לגבי הגדלים של המשחקים שלה לעומת גודל האחסון של הקונסולה של נינטנדו, ציינה משחקים אחרים שלא מצליחים לעבוד בצורה טובה על ה-Switch, העלות הכלכלית הנוספת שפורט שכזה יצריך וכמובן האספקט התחרותי שבוודאות ייפגע ממשחק ב-30 פריימים לשנייה ומטה. בנוסף, החברה ציינה את כל נושא המשחק בענן, אבל גם הכירה בעובדה "שמשחק בענן לא יהפוך את ה-Switch למתחרה טוב יותר בענף הזה מול ה-Xbox וה-PlayStation". מוזמנים לקרוא את הטקסטים המלאים בקישור כאן לכתבה מהאתר Nintendo Everything.

מה אתם חושבים על מה שמיקרוסופט כתבה כאן? מאמינים שהיא באמת תוכל לשים את סדרת משחקי Call of Duty המלאה על ה-Nintendo Switch? אולי היא מתכוונת בכלל לקונסולה הבאה של נינטנדו והם יודעים משהו שאנחנו לא? שתפו אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:00 09.03.2023 | AVI AVI (אורח)

    אם יעשו רוזולוציה נמוכה ושנמוך גרפיקה אין סיבה שזה לא ירוץ
    אני משחק עם IRIS XE את רוב המשחקים ונכון זה לא רץ על 60 FPS אבל רוב רובם של המשחקים שחיקים בהחלט

  2. 2

    15:21 09.03.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    את רוב משחקי הCOD הפופולארים שזה 4 ו6 בגירסת הרימאסטר ואת BO 2 אין שום סיבה שהוא לא יכול להריץ כי הסוויץ מריץ גם את CRYSIS
    אז זה לא כזה מופרך

  3. 3

    15:39 09.03.2023 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אם מישהו חושב שהטענה של מיקרוסופט נוגעת למשחקים הישנים יותר, אז זה פשוט לא נכון. מיקרוסופט מכוונת בטענה הזאת למשחקים שיצאו ועוד ייצאו בשנים האחרונות. הסיבה שאני יודע את זה היא כי כל העבודה שלה קשורה נטו לעסקה הנוכחית של מיקרוסופט ואקטיוויז'ן והממצאים שלה פה בכתבה ובתמליל המלא בקישור בכתבה מדבר על המשחקים האחרונים וכמה הם שקלו.

    אגב אבי, ה-IRIS XE חזק ומתוחכם יותר מה-Tegra של הסוויץ' (וזה מבלי להיכנס לטכנולוגיות ה-AA וה-Upsample של אינטל). ה-Switch הוא קונסולה בת 6 עם טכנולוגיה בת כמעט 8, זאת לא השוואה אמיתית.

  4. 4

    19:27 09.03.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    שמואל אני חושב שאתה צריך להתייחס לטיעון של מיקרוסופט נטו מההבט המשפטי כדי שיאשרו להם את העסקה, הם רק רוצים להוכיח שיש אפשרות שמשחקי COD ירוצו על הסוויץ וככה לא יהיה להם מונופול אני חושב שזו עיקר הטענה שלהם ואם זה נכון אז ברור שהם מכוונים למשחקים ישהים טיפה יותר

    ובנושא אחר ראיתי שיש משחק בשם TINY TROOPR BLACK OPS שיוצא לסוויץ ושנח אם תעשה עליו ביקורת

  5. 5

       | פורסם ע"י