הרשמה

לא הגזימו: Cities: Skylines II הוכרז, והוא גדול פי 15 מהמשחק המקורי

תכינו את חברת הבנייה, החומרים, הארכיטקטים והמקבילה שלכם לרלב"ד

למעשה, אפילו יותר מפי 15

כנראה שגם אם לא שמעתם על Cities: Skylines, נתקלתם בתופעת הענק הזאת פעם או פעמיים מאז שיצא לראשונה ב-2015. המשחק מכר יותר מ-12 מיליון יחידות, קיבל עשרות אלפי מודים ובנה קהילה בעלת תשוקה אדירה למשחק בניית הערים. זה לא מפתיע, אם כך, שהמשך למשחק היה בתכנון, וכעת הוא הוכרז באופן רשמי ואפילו הצלחנו להשיג כמה פיסות מידע עליו.

המשחק שיקרא Cities: Skylines II ייצא בהמשך השנה למחשב, קונסולות הדור הנוכחי (לא כולל ה-Switch) ולשירות ה-Game Pass - ככל הנראה באותו יום. המשחק לא רק שואף להיות שדרוג מינורי למשחק הראשון, אלא להגדיל אותו ואת האפשרויות של השחקנים פי יותר מ-15. במשחק הראשון יכולנו לבנות עיר על 9 משבצות, ועם מוד המספר הוכפל פי 9 ל-81. לפי True Achievements, שכבר השיגו את רשימת ההישגים של המשחק, מספר המשבצות האפשרי של Cities: Skylines II הוא, קבלו את זה, 150. בנוסף, העיר שלכם תוכל לסבול ממגפת עכברושים, ואפילו לעקוב אחרי סיפור אישי של התושבים שלכם מילדות לבגרות.  

תאריך יציאה מדויק עוד לא סופק, אך אם רשימת ההישגים המלאה כבר בחוץ, ניתן לשער שלא נצטרך לחכות כל כך הרבה זמן למשחק - או לפחות לא לדאוג לגבי דחייה לשנה הבאה. מצפים להמשך? יש לכם הימור על חודש היציאה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:00 10.03.2023 | גיא גיא (אורח)

    חדשות מעולות!

  2. 2

       | פורסם ע"י