הרשמה

בביסים קטנים: גיימפליי של Dragon Age: Dreadwolf דלף לרשת

ועדיין, כדאי להמתין עם ההתלהבות

זה מה שקורה כששומרים את הקלפים קרוב מדי לחזה

אחד הדברים שמעריצים הכי מצפים לו טרם יציאתו של כותר גדול הוא תוכן גיימפליי איכותי, כזה שמשקף את איכות המשחק ומבהיר את הכיוון אליו הוא הולך. באופן טבעי, זה גם אחד מהדברים שחברות אוהבות לשחרר באופן מצומצם ומבוקר, כאשר גיימפליי שבור, מידע ששוחרר מוקדם מדי, פיצ׳רים חסרים, החלטות אומנותיות שנויות במחלוקת ואפילו טיימינג בעייתי עלולים לקבור את ההייפ למשחק או להעלות אותו באופן בלתי סביר שאחריו תבוא אכזבה בלתי נמנעת. 

הדבר נכון שבעתיים לכותרים של סדרות וותיקות ואהובות, ובמיוחד לכאלו שנמצאים זמן ארוך בפיתוח ונוטים, מה שנקרא, "לקמץ בפרטים". זוכרים את הרעש שהיה לא מזמן לגבי ההדלפות של GTA 6? יכולים לדמיין לעצמכם את הבאז סביב הדלפה אפשרית של Elder Scrolls 6? טוב, אז עכשיו אנחנו מקבלים משהו בקנה מידה לא פחות גדול - גבירותיי ורבותיי, 20 דקות של תוכן מ-Dragon Age: Dreadwolf הודלפו!

אז לפני שאתם שואלים את עצמכם ״למה אין בכתבה הזו את הסרטון, איזה מין עיתונאים האתר יש באתר הזה?!״, בואו נכבה שניה את המוזיקה הדרמטית ונעשה סדר בדברים. כן, אדם חיצוני לחברה מחזיק ב-20 דקות תוכן של Dragon Age : Dreadwolf. למרות זאת, לטענתו, התוכן הוא תוכן מגרסת האלפא של המשחק שהועבר לו ע״י בודק אלפא, אשר ביקש מהמדליף לא לחשוף את הסרטון המלא. אף על פי כן, המדליף כן חשף כמה תמונות ואפילו סרטון קטן מהגיימפליי, ושיתף את הרשת ברשמים שלו מהמשחק, כפי שתוכלו לקרוא כאן, בפוסט המקורי. 

הגיימפליי עצמו מתרחש במבצר והבסיס המרכזי של ה-Grey Wardens, שנקרא וייסהאופט (Weisshaupt) ובמהלכו עלינו להתמודד עם פלישה של מפלצות בשם Darkspawn למבצר, כאשר מטרתנו המיידית היא לחצוב נתיב דרך כוחות האויב ישירות לתוך הספרייה. מי שמרגיש שזה קל למדי ישמח לדעת של-Darkspawn יש גם סיוע אווירי מדרקון אימתני שיוצר מכשולים סביבתיים שמקשים על התהליך אף יותר, ונראה שבסוף המשימה אנו נאלצים להתמודד עם הדרקון הנ״ל ראש בראש.

הפוסט המקורי כמובן מכיל עוד פרטים נוספים, ומי שמעוניין בהרחבה מוזמן לקרוא אותו, אך ננסה לאמ;לק כאן את החלקים החשובים:

  • המשחקיות היא משחקיות Hack N' Slash בזמן אמת (הקלאס שלנו בגיימפליי הוא Grey Warden, מעין סוג של אביר) ששואבת השראה באופן מורגש מ-God Of War של 2018.
  • איתנו בפארטי נמצאים Grey Warden נוסף וגמד ממין נקבה (גמדת?) מקלאס Rogue. אף על פי כן, לא הוצגה מערכת שליטה בפארטי, וייתכן שהיא מוגבלת רק לשליטה ביכולות הדמויות או שפשוט עדיין לא הושלמה לצורך הצגה בשלב זה בפיתוח.
  • האנימציות שופרו משמעותית, ברמה שעולה בהרבה על יתר משחקי BioWare שיצאו עד כה - התנועה והמשחקיות זורמת יותר והאנימציות כבר לא נראות נוקשות.
  • ניתן לעשות Parry עם המגן ולהמשיך את התנועה עם מתקפות נגד (counter attacks). וכמובן, לכל מי שמודאג, עדיין אפשר לקפוץ כמו ב-Dragon Age: Inquisition ואין רגרסיה בנושא הזה. 

וכמובן אתם מוזמנים להנות מהתמונות למטה:

אז אמנם זה לא הרבה, אבל אחרי שנים של דממת אלחוט, זה ללא ספק הכי הרבה שקיבלנו. מה דעתכם על התוכן שהודלף? מחכים כבר לשחק ב-Dragon Age: Dreadwolf, או שעדיף לו לחכות עוד הרבה זמן בתנור? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:39 07.02.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    כמה זמן לא ראיתי חדשות על המשחק הזה האחרון היה ממש טוב ואפ עומד במבחן הזמן לחשוב שהם הוציאו 8 כותרים ותוספות בין השנים 2009 ל2014 ועד עכשיו כלום זה נראה EA פשוט שומרת את הדברים הגדולים ומשחררת כל פעם קצת

  2. 2

       | פורסם ע"י