הרשמה

גיימפליי חדש ל-Hogwarts Legacy מציג לחשים אפלים, רכיבה על חיות וטרולים

טרול במרתף! אה, הוא מת

גיימפליי חדש מציג את מערכת הקרב והעולם הפתוח של Hogwarts Legacy

אחרי ההכרזה המצערת אך מובנת על דחיית גרסאות הדור הקודם של Hogwarts Legacy, המפתחת Avalanche Softwares יצאה במהירות לכוננות ספיגה ושיחררה סרטון גיימפליי ארוך למדי שמציג אלמנטים רבים במשחק כמו העולם הפתוח שזמין לשחקנים מחוץ לכותלי בית הספר הוגוורטס, מערכת הקרב שנותנת לשחקנים גישה לקסמים אפלים למדי ואפילו כמה חיות קסומות שנפגוש בדרך.

כנראה הדבר שהכי מרגש אותנו ב-Hogwarts Legacy הוא העובדה שמדובר במשחק עולם פתוח לכל דבר ועניין. שחקנים יכולים לצאת מהוגוורטס, בין אם זה בשימוש של מטאטא מעופף או חיה מכונפת כלשהי, ולצאת לחקור את העולם שבחוץ. הסרטון מתחיל בחקירה של יער באזור שליד הוגוורטס אשר מלא במפלצות, מכשפים אפלים וגם כמה עיירות שנוכל לחקור. השחקן משתמש במטאטא מעופף כדי לנוע באוויר במהירות, והמפתחת מאשרת שכדי להגיע לגבהים גדולים יותר, השחקנים יצטרכו להצטייד במטאטים טובים יותר אותם ניתן לרכוש ב-Hogsmeade. מבחינת החיות עליהם נוכל לרכב, הסרטון מציג את ה-Hippogriff שכלול כבונוס להזמנה מוקדמת לצד ה-Thestral שזמין כחלק מהרחבת ה-Dark Arts. 

אחרי שוטטות די ארוכה באזור, שגם מציג לראווה את הגרפיקה המרשימה של המשחק ואת כל הפרטים הקטנים שהושקעו בעולם, החלק הבא בסרטון מתמקד במערכת הקרב, ובאופן ספציפי יותר - אזור שנקרא ה-Battle Arenas. הזירה שמוצגת בסרטון גם היא חלק מהרחבת ה-Dark Arts, ושחקנים יצטרכו להתמודד מול גלים של מכשפים ויצורים כמו גמדים וטרולים ענקיים בעזרת שימוש בלחשים שונים, שיקויים וקומבואים. הסרטון אפילו מציג את השימוש בלחשים אסורים וביניהם כמובן קללת ה"אבדה קדברה", שמשמשת כמתקפה מיוחדת אשר מחסלת כל אויב במכה אחת.

לבסוף, הסרטון מתמקד באלמנט נוסף במשחק - Room of Requirement. החדר הזה משמש כבסיס האם של השחקנים אותם הם יוכלו לעצב כאוות נפשם, ויוכלו להוסיף לו עיצובים ורהיטים, חלקם קסומים וחלקם פחות. החדר גם מאפשר לשחקנים לרקוח שיקויים, לשדרג את הציוד שלהם וכנראה החלק הכי חשוב - לגדל חיות באזור חיצוני שנראה מקסים ונלקח היישר מהסרט "חיות הפלא והיכן למצוא אותן".

אנחנו אישית כבר לא יכולים לחכות ולראות אם המשחק הולך לעמוד בציפיות. מה אתם חושבים על הגיימפליי החדש? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י