הרשמה

רוצים לזכות במיליון דולר? תוכיחו שאתם ראויים במשחק הישרדות ב-Fortnite

מי רוצה להיות מיליונר? גרסת Fortnite

היוטיובר Mr Beast יוצא בשיתוף פעולה עם Fortnite, ואתם פה כדי להרוויח

מי לא חלם לעשות כסף מגיימינג? טוב, עכשיו יש גם לכם את ההזדמנות לעשות את זה. משפיען הרשת ואחד מהיטויוברים היותר פופולארים שקיימים - MrBeast, מציע לא פחות ממיליון דולר למי שיעמוד באתגר הישרדות שהוא יצר בשיתוף עם Fortnite. חושב שיש לכם את זה? פנו לעצמכם שלוש שעות ביום שבת הקרוב.

אף אחד לא יופתע כשנגיד ש-Fortnite הוא אחד המשחקים המצליחים בהיסטוריה של הגיימינג. אומנם המשחק כבר בן חמש וחצי שנים, אבל לא רק שהוא שומר על קהילה הדוקה של שחקנים אלא שנראה שהוא מכתיב טרנדים באופן קבוע גם היום. MrBeast רקם שיתוף פעולה עם Fortnite שהביא לעולם את האתגר הבא של המשחק - משימת הישרדות בת שלוש שעות שמי שישרוד אותה יזכה בלא פחות ממיליון דולר(!). המשימה תיפתח ביום שבת בשעה 19:00 לפי שעון ישראל. 

במהלך המשימה ובהתאם להגדרה שמופיעה באתר של Epic Games, שחקנים יצטרכו "להתחמק מסכנות, לצבור מטבעות ולשרוד אתגרים קיצוניים שונים" והכל כדי לצבור נקודות. בתום שלוש שעות יהיה דירוג של שחקנים ומי שיזכה במקום הראשון ייקח את כל הקופה. יש גם פרסי ניחומים כמובן. 100 אלף המשתתפים הראשונים שידורגו יזכו, ובכן, במה שאין דרך טובה יותר לתרגם אותו חוץ מ"מטריה מוזהבת פראית" (golden Beast Brella Umbrella). מה זה אומר בדיוק? מדובר ב-Glider שהשחקנים יוכלו להשתמש בו, אבל לנו זה נשמע כמו מזכרת מתמדת לפעם ההיא שלא זכית במיליון דולר. כיף באינטרנט. 

החדשות הטובות הן שלפני שהאתגר יתחיל, המפה תיפתח בשעה 16:00 שעון ישראל כדי לתת למי שרוצה הזדמנות להתאמן. בכל זאת, אתם יודעים, צ'אנס חד פעמי למיליון דולר בשלוש שעות, אם זה היה תלוי בי הייתי מתחיל להתאמן מעכשיו. בחזרה ליוטיובר שלנו שהתחיל את כל הטרללת הזו. ג'יימס סטיבן דונלדסון - MrBeast בשבילכם הוא יוצר תוכן אמריקאי עם לא פחות מ-119 מיליון עוקבים ושווי שוק מוערך של מאה מיליון דולר. הוא מפורסם בעיקר בשל הסרטונים שבהם הוא פשוט שופך כסף על אנשים, בעיקר סטרימרים ויוצרי תוכן אחרים. דונלדסון הוא גיימר כמובן, יש לו ערוץ משני שעוסק רק בגיימינג ובאמצעותו הוא מגייס כסף ותורם אותו לנזקקים ברחבי ארצות הברית.

בקיצור, אלופי Fortnite, התפקדו, ופנו לעצמכם את יום שבת לאימון על האתגר. מי יודע, אולי ביום ראשון תהיו כבר מיליונרים. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י