הרשמה

מוצדק? דיסני מגישים את "ת'ור: אהבה ורעם" לאוסקר בקטגוריות האפקטים ועוד

האם כריס המסוורת' בדרכו להכנס לקבל את הפסלון המוזהב כשהוא רוכב על סטורמברייקר?

יותר מצחיק מהסרט עצמו

כשאולפני Sony החליטו להחזיר במהלך השנה את הכשלון הקולנועי שלהם "מורביוס" לעוד סוף שבוע של הקרנות למרות כל הביקורות הרעות, חשבנו שמדובר בשיא של ניתוק ממה שמדובר ברשתות החברתיות. למזלם של סוני, בשניה האחרונה למירוץ החליטו אולפני Disney להפיל את הידיעה הבאה - שהצליחה להשאיר אותנו עם פה פעור.

באתר מושקע מאוד שפתחו אולפני דיסני לקראת עונת הפרסים ובראשם כמובן טקס פרסי האוסקר שיערך השנה ב-12 במרץ, שיקפו האולפנים את כוונתם להריץ את רוב הסרטים ששחררו השנה לקולנוע - ובתוכם גם את הסרט השנוי במחלוקת ת'ור: אהבה ורעם ( Thor: Love and Thunder). אמנם הסרט באמת שנוי במחלוקת בהרבה תחומים, אך על דבר אחד הייתה הסכמה כוללת - והוא רמת האפקטים הירודה של הסרט. האפקטים גררו הרבה מאוד לעג כלפי אולפני מארוול Marvel, כשגולת הכותרת היא הראש המרחף של הבן של היימדל ש... פשוט ניתן לכם לשפוט בעצמכם:

למרות זאת, החליטו בדיסני להתעלם מהביקורות הנוקבות ולהגיש את הסרט גם בקטגוריית האפקטים המיוחדים. ההחלטות הביזאריות לא נגמרות שם אגב. לדוגמא, השחקנית של סיף - ג'יימי אלכסנדר (Jaimie Alexander) הוגשה בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר למרות שהופיעה רק לדקה במהלך הסרט (ספרנו), וכמובן שהסרט הוגש גם בקטגוריית הסרט הטוב ביותר - שם יאלץ להתמודד מול אהבה בשחקים: מאווריק ( Top Gun: Maverick) שבדומה לאהבה ורעם נותן לדמותו המרכזית לעוף על כלי נשק, רק שכאן מדובר במטוס קרב כמובן ולא גרזן מעופף.

יהיה מעניין לראות איך יגיבו באקדמיה לכוונות של דיסני, בעיקר בתחום הסרטים המצויירים שם רק השבוע הגיע מתמודד רציני לסרט השנה בדמותו של החתול במגפיים. חושבים שלת'ור יש סיכוי? הייתם רוצים לראות את בלאק פנתר דווקא מופיע בטקס? והאם תחזיקו אצבעות ביחד איתנו ל-Moon Knight שהוגשה (ובצדק) בהרבה מאוד קטגוריות לפרסי טלוויזיה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י