הרשמה

דיווח: מארוול רוצים את ראיין גוסלינג לדמות בסגנון הומלאנדר

לא רק ברבי

מתי נפתחת מכירת הכרטיסים?

לא הרבה פעמים יוצא לנו להתסכל על ידיעות באינטרנט ולהגיד "הלוואי שזה נכון". במקרה של הדיווח הבא, שמגיע ממקור אמין לגבי התיאור של המלהקים של הסרט "Thunderbolts" - אנחנו לא רק מקווים שזה נכון, אלא מתכננים לשים פתק בכותל שהדבר אכן יקרה.

לפי הדיווח, התיאור שהעבירו המלהקים הרשמיים של מארוול לסרט הקרב ובא הוא "גבר בין שנות ה-30 ל-50 לתפקיד ראשי של נבל רב עוצמה ומתוסבך". מבחינת השמות שנזרקו, המושג "סופרמן רשע" נכלל בתיאורים, והשחקנים המובילים לתפקיד מבחינת הסטודיו הם ראיין גוסלינג (Ryan Gosling) ואלכסנדר "אח של" סקארסגארד (Alexander Skarsgard). מארוול כבר הצליחו להשיג שם גדול אחד שהיה הבחירה הראשית שלהם לתפקיד בסרט, והוא לא אחר מהאריסון פורד שיככב כ-Red Hulk. מבחינת הימורים על איזו דמות בדיוק מדובר כאן, אין פה הרבה מקום לטעויות וכנראה שאכן מדובר ב-Sentry. על קצה המזלג מדובר בניסוי כושל של ה- Super Soldier Serum שקיבל סטיב רוג'רס, ומשם הפך לסכנה בין לאומית תוצרת אמריקה בעלת הכוח של "מיליון שמשות מתפוצצות".

עם קאסט שרק הולך ומשתפר, והבטחה לנבל בסגנון הומלאנדר, אין לנו ספק שהסרט שכרגע לפחות לא ממש מקבל תשומת לב ייחשב כאירוע ענק כאשר יצא ב-26 ביולי 2024. חושבים שגוסלינג ילך בדרכו של האריסון פורד ויצטרף ליקום הקולנועי של מארווול? חושבים שידובר בשחקן אחר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י