הרשמה

קיאנו ריבס ישוב לגלם את ג'ון וויק בסרט הספין-אוף "בלרינה"

חבר או אוייב?

קיאנו ריבס חוזר לנעליו של ג'ון וויק, אבל זה לא הסרט שלו

איזו הפתעה משמחת! רק לפני כמה ימים סיפרנו לכם על כך שסרט הספין-אוף "בלרינה" המתרחש ביקום של ג'ון וויק בכיכובה של אנה דה ארמס (Ana De Armas) מתחיל את תהליך ההפקה שלו ממש עכשיו. מעבר לפרטים יבשים לא ידענו יותר מדי על הסרט הזה, אבל לפי דיווחים חדשים שעולים - שני שחקנים אהובים צפויים לחזור לנעלי הדמויות האייקוניות שלהם, היישר מטרילוגיית הסרטים הראשית.

לפי האתר Collider, השחקן הראשון שיופיע הוא קיאנו ריבס (Keanu Reeves), ג'ון וויק בכבודו ובעצמו, שנמצא בימים אלו על סט הצילומים של הסרט בפראג. אליו יצטרף איאן מקשיין (Ian McShane) בתפקיד ווינסטון סקוט, מנהל בית המלון "הקונטיננטל". לא ידוע עדיין אם הגעתן של שתי הדמויות צפויה לשמש כהופעת אורח קצרה או כתפקיד עיקרי בעלילה, אבל  אנחנו מאוד שמחים לשמוע שנזכה לראות אותן ב"בלרינה".

שני השחקנים יופיעו לצידה של אנה דה ארמס, השחקנית הראשית של הסרט שתגלם מתנקשת שמחפשת נקמה עבור מות הוריה. היא גדלה בבית הספר לבלט שהוצג לנו לראשונה ב-John Wick 3: Parabellum, שמלמד הרבה יותר מרק בלט. במאי הסרט הוא לן ווייסמן (Len Wiseman) אשר הביא לנו את Underworld, עם כתיבת התסריט תחת ניצוחו של שי האטן (Shay Hatten) שכתב את Army of the Dead ואת החלק השלישי בטרילוגיית ג'ון וויק.

לאלו מכם שמעדיפים לראות את ג'ון וויק על המסך הגדול בסרט משלו, תשמחו לגלות שהסרט הרביעי - "ג'ון וויק: פרק 4" נמצא ממש מעבר לפינה, וצפוי להגיע אלינו ב-24 במרץ 2023. מה אתם חושבים על ההכרזה? חושבים שנקבל סצינות אקשן מפוצצות עם קיאנו ריבס או מפגש קצר וזהו? והאם הוא בכלל בצד שלנו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י