הרשמה

שמועה: סדרת דיסני+ בכיכובו של Vision נמצאת בפיתוח

מקור אמין מספר על תחילת פיתוח של סדרה חדשה בכיכובו של הרובוט האהוב

הסדרה Vision Quest תתחיל את תהליך הכתיבה שלה כבר בשבוע הבא, כך השמועה אומרת

אנחנו יודעים שהחודש האחרון היה די מפוצץ בשמועות ביזאריות לחלוטין בכל מה שקשור ל-MCU, בין אם זה הליהוק של סשה ברון כהן (Sasha Baron Cohen) בתור מפיסטו השטן לסדרה "איירונהארט", הלחשושים לגבי הצטרפותו של אדם דרייבר (Adam Driver) לקאסט של "ארבעת המופלאים" כדוקטור דום או ריד ריצ'רדס, או שדמותו של הגולש הכסוף תקבל Special Presentation משלה בשירות הדיסני+, בדומה למה שקיבלנו עם Werewolf by Night מוקדם יותר החודש. כל השמועות האלו לא היו עם בסיס אמין מדי ולכן החלטנו שלא לדבר עליהן, אבל השמועה האחרונה שהגיעה לאוזנינו דווקא כן.

לפי דיווח של ג'ף סניידר (Jeff Sneider), עיתונאי עם קשרים פנימיים ב-Marvel, מקורות סיפרו לו כי סדרת דיסני+ בשם Vision Quest אשר תתמקד בויז'ן תתחיל את תהליך הכתיבה שלה כבר בשבוע הבא. את הדיווח הזה הוא סיפר דרך הפודקאסט The Hot Mic, שם הוא המשיך ואמר שהמידע הזה מגיע "ממקור טוב שהיה מדוייק בעבר." באופן מעניין למדי, סניידר היה אחראי על הפצת השמועה שהאריסון פורד (Harrison Ford) יגלם את דמותו של ת'אנדרבולט רוס AKA הענק האדום בסרטי "ת'אנדרבולטס" ו"קפטן אמריקה: סדר עולמי חדש", ולכן אנחנו די בטוחים שהשמועה הזו תתברר גם היא כנכונה.

הבחירה בשם Vision Quest לא מפתיעה כל כך, בהתחשב בעובדה שקיים קומיקס עם אותו השם שמציג את ויז'ן לאחר שאיבד את עור הוויבראניום שלו, שינה את הצבע שלו כולו ללבן והופרד מוונדה מקסימוף בעקבות אובדן מוחלט של הרגשות שלו. נשמע מוכר? מדובר בגרסה של ויז'ן שקיימת כרגע ב-MCU לאחר אירועי WandaVision, ולדעתנו אין דרך מושלמת יותר לספר את הסיפור שלו מאותו רגע עם סדרת דיסני+ משלו.

כמובן שרצוי לקחת כל שמועה בעירבון הכי מוגבל שאפשר, אבל אנחנו בכלל לא נתנגד לראות יותר מהרובוט האנושי שכולנו אוהבים בגילומו של פול בטאני (Paul Bettany). מה אתם חושבים על השמועה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י