הרשמה

אירוע Resident Evil Showcase יגיע ביום חמישי!

כי Silent Hill לא יחגוג לבד

אתמול בלילה, Capcom הכריזה כי ב-20 לחודש נקבל Showcase חדש שיציג עדכונים בנוגע לרימייק של 4 ועל ההרחבה הקרובה של Village!

בואו נודה באמת, השבוע זה שבוע נהדר להיות מעריץ של סדרות משחקי אימה קלאסיות: אתמול קיבלנו הכרזה על כך שהיום בלילה אנחנו מקבלים עדכונים בנוגע לסדרת משחקי האימה הקלאסית של Konami בפעם הראשונה מזה עשור, Silent Hill. אבל בואו נודה באמת, ברגע ש-Konami הרימו את האף, דקה לפני שההרחבה החדשה של Resident Evil Village יוצאת, Capcom מכריזה על אירוע Showcase חדש שיעלה לאוויר עוד יומיים ב-20 לאוקטובר.

על מנת למנוע בלבול מיותר, האירוע הבא של Capcom שיתמקד במשחקי Resident Evil בעצם יתרחש ב-21 לחודש בשעה 1 בלילה שעון ישראל (הלילה שבין חמישי לשישי!) על פי התיאור של האירוע שהמפתחת פתחה בפייסבוק, נקבל טריילר משחקיות חדש ל-Resident Evil 4 ובנוסף נקבל הצצה חדשה להרחבה החדשה של Village, ה-Winters Expansion. בנוסף אנחנו עתידים לקבל "עוד" על פי התיאור, אני אנחש שמדובר בעדכון בנוגע ליציאה של מצב המרובה משתתפים שהיה אמור לצאת עוד עם Village ונדחה ללא סוף, Re:Verse.

אזכיר כי ההרחבה של Resident Evil Village Winter's Expansion עתידה לצאת ב-27 לאוקטובר, כאשר הרימייק של Resident Evil 4 עתיד לצאת ב-23 למרץ, 2023. מחכים לאירוע הזה כמונו? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:07 19.10.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    ממש מתרגש לאירוע של סיילנט היל רזידנט איוול…פחות

  2. 2

       | פורסם ע"י