הרשמה

אוהב אדום? מארוול רוצים את האריסון פורד לתפקיד Red hulk ב-Thunderbolts

החיזוק שהסרט צריך

וואו איזה ליהוק אני משתגע

ההסבר היחיד לרצף הידיעות של השבוע האחרון הוא שאולפני Marvel הם מתנה שלא מפסיקה לתת. אחרי שהכריזו על תאריך לדדפול 3 (שמגיע עוד פחות משנתיים!), רמזו שוונדה מקסימוף צפויה לחזור בדרך כלשהי והודיעו שסדרת ה-Armor Wars הופכת לסרט, נראה שהאולפנים לא מתכננים להפסיק לספק ידיעות במהירות שבטוח תסיים את ה-Kessel run בפחות מ-12 parsecs.

כן הבנתם נכון. הרפרנס להאן סולו ממש לא היה מקרי, כי לפי הטענה של העיתונאי האמין ג'ף סניידר (Jeff Sneider), מארוול הציעו להאריסון פורד (Harrison Ford) את תפקידו של הגרנל ת'נדרבולט רוס (Thunderbolt Ross) הלא הוא הענק האדום (Red Hulk). כזכור, רוס הופיע כבר ביקום הקולנועי של מארוול לא מעט, אך במרץ האחרון נפטר ויליאם הרט (William Hurt) שגילם את הדמות בחן רב כבר מ-The Incredible Hulk. כאשר הקאסט של "Thunderbolts" הוכרז בפאנל של מארוול באירוע D23 נעדר רוס מהתמונה הקבוצתית, ככל הנראה מהסיבה הזאת. זאת כמובן לא הפעם ראשונה שמארוול לא חושפת את כל הקאסט בבת אחת, ואפילו הגיוני שהשאירו לנו עוד הפתעות לסרט כי מי שמנהיג את הקבוצה בקומיקס המקורי וצפוי היה שיופיע גם כאן הוא הברון זימו המגולם ביקום הקולנועי על ידי דניאל בריהל (Daniel Brühl) אשר נעדר אף הוא מהתמונה.

בכל רצף החדשות הטובות האלה, היה ניתן לפספס את הידיעה על כך שבלייד נמצא בצרות אחרי שהבמאי שלו עזב את הפרוייקט כחודשיים לפני תחילת הצילומים. במידה ופורד ילוהק, לא ידובר בפעם הראשונה שבמארוול מחליפים שחקנים, אבל כן ידובר במצב שונה נגיד מדמותו של בלאק פנתר - שם במקום ללהק מחדש את טצ'אלה העדיפו לתת את החליפה לדמות אחרת (הוכרז גם במי בפאנל הD23). חושבים שפורד ינהיג את הקבוצה? חושבים שילכו במארוול על הבחירה הקלאסית של זימו? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י