הרשמה

נגד הזרם: משחק האימה Scorn הוקדם בשבוע!

מ..משחק הו... הוקדם????

זה המשחק השני לעשות זאת בגדול יחד עם Xenoblade Chronicles 3

כן, גם אנחנו קראנו את הכותרת הזאת פעמיים, ועדיין לא האמנו. בשנה בה כמעט כל משחק שהשם שלו עלה נדחה, לא משנה מה הסדר גודל שלו (מדברים עליכם זלדה וסטארפילד...), לא שיערנו לרגע שנזכה לכתוב את המילה "הוקדם". לא רק שאנחנו יכולים לכתוב אותה, היא גם נוגעת לאחד המשחקים היותר מצופים על הצוות כאן שנשארו השנה.

בטיזר קצר ומלא התרגשות ששוחרר בחשבון הטוויטר הרישמי של המשחק, הוכרז שתאריך היציאה שלו הוקדם בשבוע מה21 לאוקטובר אל עבר ה14 באוקטובר. המשחק במקור הוכרז ב- 2014, ועבר דרך ארוכה עד שהגיע למצב בו הוא מגיע לידיים שלנו. למי שפספס, בחודש שעבר כבר יצא לנו לשחק בכמה דקות שלו, וחזרנו עם דעות חיוביות במיוחד, ככה שאפשר להגיד שאנחנו שמחים מההקדמה הלא צפויה. Scorn הוא משחק אימה בגוף ראשון גרפי במיוחד, והמשחקיות שלו נעה בין יריות לפתרונות של פאזלים בעולם מגעיל ויפייפה באותו הזמן.

המשחק אז, אחרי אין ספור דחיות, ייצא למחשב, Xbox Series XIS ומגיע לשירות ה-Game Pass ביום ההשקה. בנוסף, ראוי לציין שהוא יוצא ב Steam, Epic Games Store ואפילו ב- Microsoft Store באותו היום. מתרגשים אליו כמונו? איזו דחייה הכי כאבה לכם השנה? כתבו לנו בתגובות.

 

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י