הרשמה

מבומי וטאי לי עד למוכר הכרובים: קאסט הלייב-אקשן של Avatar נחשף במלואו!

לא רק לסוקה עומד להשבר הלב...

אולי הפעם דוכן הכרובים ישרוד

שירות הסטרימינג Netflix רק סיים לערוך את אירוע ההכרזות העמוס שלו - "טו דום", אבל נראה שהכרזה אחת קריטית הוא דווקא בחר לשמור עד לרגע זה. סדרת הלייב-אקשן של אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender) כבר תפסה את תשומת הלב שלנו ועוד רבים עם המון רוח חיובית לשם שינוי מאחורי הפרוייקט, והיום אנו מקבלים אפילו עוד סיבות להאמין שדווקא הפעם זה ייצא טוב.

בשמות האחרונים שמצטרפים לקאסט של הסדרה תמצאו כמה פרצופים מוכרים מאוד, וגם כמה שנלמד להכיר טוב מאוד - כי מדובר פה בליהוקים לחלק מהדמויות האהובות ביותר בסדרה. נתחיל מהאבסורד, והוא שמוכר הכרובים (נו, זה שתמיד צועק "הכרובים שלי!") בכבודו ובעצמו לוהק, ויגולם על ידי ג'יימס סי (James Sie) שגם דובב את הדמות בסדרה המקורית. בממלכת האדמה יצטרפו אליו גם אוטקארש אמבודקאר (Utkarsh Ambudkar) בתור המלך בומי ודני פודי (Danny Pudi) בתור המכונאי, שאושרו היום רשמית בתפקידים האלה למרות שכבר דלף בעבר שהם יככבו בסדרה.

מי שהצליחה לשמור את הסוד הזה טוב, ואפילו הפריכה בעבר את השמועות על ליהוקה בסדרה היא כוכבת הסרט "Prey" החדש אמבר מידטנדר (Amber Midthunder) שנבחרה לשחק את נסיכת שבט המים הצפוני Yue. מי שחותמות את הקאסט הן ארדן צ'ו (Arden Cho) מ- Teen Wolf שלוהקה בתור המתנקשת June, מומונה טמדה (Momona Tamada) ות׳ליה טראן (Thalia Tran) בתור חברותיה הטובות של הנסיכה אזולה טאי לי ומאי בהתאמה, ואחרון חביב ג'ורג' טאקיי (George Takei) האהוב ידובב את הרוח Koh.

אם לשפוט לפי הקאסט, מדובר פה באחת הסדרות המושקעות של נטפליקס עד עכשיו, ואחת המושקעות באופן כללי בתחום הטלוויזיה. שווה לציין כאן שבהצהרה למחזיקי המניות ששחררה נטפליקס היא ציינה את הסדרה כאחת מהשלוש אותן היא מייעדת למלא את החסר שיהיה לשירות ביום בו דברים מוזרים (Stranger Things) תגמר. מחכים לסדרה של אווטאר? או יותר נכון, לא יכולים לחכות לסדרה של אווטאר? גם אנחנו.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י