הרשמה

חם כמו תנור: הבוס של PlayStation רותח על Xbox

בייב תקומי, סוני ומייקרוסופט שוב רבות על Call of Duty

ומסתבר שהוא גם Thesaurus מהלך

עסקת הענק בין Microsoft ל-Activision, שבמסגרתה תקבל הראשונה בעלות על כל המפתחות ומשחקיה של Activision Blizzard ממשיכה לעורר מחלוקות, בעיקר אצל המתחרה בפינה השנייה - Sony. לאחר שבתחילת החודש שעבר בחרה סוני להיות החברה היחידה שמתנגדת לעסקת הענק בבית המשפט בברזיל, מה ששלח את הרגולציה שם לבדיקה נוספת של העסקה, הגיעו בשבועות האחרונים שתי תשובות חדשות. מצד אחד ערב הסעודית נהפכה להיות הראשונה שמאשרת את העסקה, אך מהצד השני הרגולציה בבריטניה מסרה שהיא כרגע שוקלת בדיקה מעמיקה יותר - מה שגרם לראש של אקסבוקס, פיל ספנסר (Phil Spencer), להגיב פעם נוספת על העסקה.

בהודעה ששחרר, הבטיח פעם נוספת פיל ספנסר שאקסבוקס מחוייבת להוציא את אותה גרסה של סדרת הענק Call of Duty על קונסולות הפלייסטיישן באותו היום שהיא יוצאת על האקסבוקס. בנוסף, הבהיר ספנסר שסדרות כמו Diablo, Overwatch וכמובן Call of Duty יגיעו ל-Game Pass וכמה שיותר מוקדם. ההבהרה הזאת משום מה הרגיזה מאוד את הראש הנוכחי של פלייסטיישן, ג'ים ראיין (Jim Ryan), שבראיון שנערך אתמול לאתר חדשות הגיימינג  Gamesindustry.biz בחר להגיד כמה מילים קשות. לא קללות כמובן, אלא ליטרלי בחר לתאר את הבטחתה של מייקרוסופט לגבי Call of Duty כמילה המפוצצת Inadequate, שפירושה "לא הולם". מה לא הולם בהבטחה לשחרר את הסדרה על הקונסולה שלו אתם שואלים? ובכן, לפיו מיקרוסופט הבטיחו לשחרר את Call of Duty על הפלייסטיישן רק כשלוש שנים מעבר להסכם הנוכחי, שאורכו גם שלוש שנים - כך שגם אם דבריו נכונים והעסקה תצא לפועל, סדרת היריות צפויה לצאת על שתי הקונסולות עד סוף העשור.

מיקרוסופט עוד לא הגיבו בנושא, אך המעריצים ברשתות החברתיות כבר מיהרו למתוח ביקורת. מהצד הכחול כבר הפנו אצבע מאשימה בשקרים או הסתרת האמת כלפיי פיל ספנסר, ובצד של אקסבוקס שאלו מה נסגר עם סדרת Final Fantasy שכותריה המרכזיים הפכו מאז Final Fantasy VII Remake לאקסקלוסיבים באופן "זמני" לפלייסטיישן, ולמרות שהזמניות של האחרון תמה, הוא עדיין לא יצא על קונסולות אחרות. יהיה מעניין לאן כל הפרשה הזו תוביל, למרות שאנחנו לא מאמינים שבבדיקות הרגולציות מתעניינים במי יורה על מי ואיפה - ככה שכנראה היא פחות משפיעה. מאמינים לאקסבוקס? מאמינים לפלייסטיישן? מאמינים שנינטנדו פשוט שכחו ש- Star Fox בבעלותם? גם אנחנו, אז בואו נזכיר להם קצת בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:02 08.09.2022 | nakiii nakiii

    ויקם המלפפון ויכה את הגנן...
    סוני הביאו לעולם את האקסלוסיבים והיום נם בוכים על מותג אחד שאולי יגיע אליהם מאוחר

  2. 2

    16:56 13.09.2022 | Yakir12345 Yakir12345

    שלא נתחיל לדבר פה על כל האקסלוסיביים של סוני... יש להם טריפל A גיימס כמו ספיידרמן, אנצטרד, the last of us ועוד.
    אז מה קרה? אקסבוקס יקבלו משהו אקסלוסיבי וסוני יתחילו לבכות? יאללה מה קרה שיתבגרו קצת

  3. 3

       | פורסם ע"י