הרשמה

MadWorld - טריילר חדש

Mad World - Mad Trailer

תחילת שנת 2009 מביאה איתה רשימה מפתיעה של משחקי הארדקור רציניים לקונסולת ה-Wii, כגון Dead Rising: Chop till you Drop, The Conduit, The House of the Dead: Overkill. אך בולט מכולם המשחק MadWorld, בפיתוחה של PlatinumGames (אוקאמי, רזידנט אוויל 4, ויוטיפול ג'ו), ובהפקתה של סגה.

לכבוד תערוכת Leipzig המתקיימת בימים אלה בגרמניה שחררה סגה טריילר חדש למשחק הזה, MadWorld, אשר צפוי לצאת באופן בלעדי לקונסולת ה-Wii בתחילת שנה הבאה. הטריילר, כצפוי, אינו מאכזב, והצליח להדהים אותנו, חברי קהילת נינטנדו, כפי שקודמיו הדהימו, ואפילו יותר.

האם ידהים גם אתכם? שפטו בעצמכם:

בטריילר אנו מגלים פרטים חדשים על הגיימפליי המגוון של המשחק, במיוחד על האופנים השונים והמגוונים בהריגת הבריונים שניתקל בהם במהלך המשחק. אנו רואים גלישה באומגה (חבל מתוח לצורך גלישה), וגם מגלים שניתן לרכוב על אופנוע, תוך כדי שאנו שוחטים ביריונים בדרכנו.

אבל, גולת הכותרת במשחק הזה היא, ללא ספק, כל החפצים שניתקל בהם במהלך המשחק, והם רבים, אשר יסייעו לנו לקטול באופנים יצירתיים, כגון תחיבת ביריון לתוך חבית וזריקתה לעבר דופן של רכבת שועטת, כדי לראות אותו מסתחרר באופן קטלני. חושבים שזו לא "תאונת רכבת" מספיק אכזרית? אז מה דעתכם לתפוס את הביריון חזק בזרעותיכם, לגשת לצד הדופן של הרכבת, ולהצמיד אותו אליו כשהרכבת דוהרת, תוך כדי שגופו מגורד ממנו?


 ג'ק תומפסון היה מתפלץ

אין ספק, עד כמה שהטריילים הקודמים היו מרשימים ומרגשים, הטריילר הזה עלה על כולם. החיסרון היחיד בו הוא היעדר קריינות שנונה ומבדרת במהלך הקרב, כפי שבאה לידי ביטוי בטריילרים הקודמים. כמובן, הקריינות היא תכונה שתהיה עקבית במהלך המשחק עצמו, ומרגש לדמיין את האקשן המטורף הזה על רקע הקריינות המטורפת לא פחות. 

הנה כמה פרטים חדשים על אודות הצוות האחראי של המשחק, אותם הביא לנו עדי מפורום נינטנדו:

  • המעצב הראשי הוא אירו שיראהאמה שהיה הבמאי של Dead Aim ו-MMX8.
  • מעצב השלבים/סביבות הוא יוסוקה קאן שהיה המעצב הראשי של RE4, ואחראי למצלמה/אזורים באוקאמי.
  • האחראי לדמויות והמודלים הוא מאסקי יאמנקה, שגם היה המעצב הראשי של הדמויות והיצורים ב-RE4 והמעצב הראשי של God Hand.

 בנוסף לטריילר, IGN זכתה לבדוק את המשחק, וחזרה עם פרטים חדשים נוספים, אשר הם חובה לקריאה. לא לבעלי לב חלש.

 עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:01 21.08.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    הטריילר הלא מצונזר

    http://uk.wii.ign.com/dor/objects/14253678/madworld/videos/MW_GC_082008.html;jsessionid=2h64u5jm8qkft

  2. 2

    02:20 22.08.2008 | Jack Frost Jack Frost

    ראיתי אותו כבר

    אחלה טריילר ^^

  3. 3

       | פורסם ע"י