הרשמה

שובר שיאים - מיליוני שחקנים משחקים ב-Multiversus

מעניין מה לברון ג׳יימס חושב על זה

האם נמצא מתחרה ראוי ל -Super Smash Bros?

כבר שנים רבות שמשחקי לחימה מהווים חלק מנוף הגיימינג העולמי. עוד מתקופת הארקיידים הם כיכבו בכל משחקייה שמכבדת את עצמה, ועם השנים למדו לחדש ולהתאים עצמם לרוח התקופה, כפי שעשתה Nintendo עם סדרת משחקי Smash Bros שיצאה בשנת 99׳ ומהווה מאז ועד היום הצלחה כבירה.

כמו כל הצלחה גדולה, עם השנים הסדרה ראתה חיקויים רבים, החל ממשחקי הפלאש האינטרנטיים שילדי שנות האלפיים ודאי זוכרים היטב וכלה במשחקים מודרניים ומוצלחים כמו Brawlhalla ו-Gang Beasts. עם זאת, כל מפתח מוצר יודע שלהתבסס על מוצר קיים זה דבר אחד, אבל להתעלות על המקור זה דבר שונה לגמרי, וגם אם הוא עדיין רחוק מלהיות שם, נראה ש-Multiversus של Warner Bros עשה צעד אחד נוסף בכיוון הנכון. לפי לוח הדירוג של המשחק (המוכר לכולנו בתור ה -Leaderboard), במשחק לקחו חלק למעלה מ-5 מיליון שחקנים.

אם אתם שומעים Multiversus והתמונה שעולה לכם בראש היא תמונה של ד״ר סטריינג׳ או חלילה של חברת האם של פייסבוק, Meta, כנראה שפספסתם את כתבת הרשמים הראשוניים של דור, ובאופן כללי את הצעד האחרון של האחים וורנר, ענקית הבידור שבבעלותה הזכויות לכמה מהדמויות האהובות ביותר במאה ה-21. עם היצע מרשים של אייקוני תרבותֲ ביניהן גיבורי ונבלי העל של די סי כמו באטמן והג׳וקר, המצויירים של סטודיו האנה-ברברה כמו הדרדסים וסקובי-דו, הזכיונותֲ של HBO כמו משחקי הכס, ווסטוורלד ואופוריה, ואפילו באגס באני ושלל הדמויות של לוני טונס, החברה החליטה ללכת ראש בראש מול המתחרה היפנית ולאגד את כל דמויותיה תחת משחק מכות אחד, בדומה למה שנינטנדו עושה עם Super Smash Bros.

התוצאה של המהלך הזה היא משחק שיצא לבטא פתוחה לפני כשבוע ומאז לא מפסיק לשבור שיאים. בניגוד ל-Super Smash Bros, המשחק הזה מתוכנן להיות חינמי, יהיה זמין למחשב האישי ולקונסולות של Microsoft ו-Sony, ויכסה בדיוק את נתח השוק שנינטדו משאירה חשוף. בינתיים, תוך שבוע של בטא פתוחה בלבד, המשחק זוכה לככב בראש הדירוג של Steam מבחינת כמות של למעלה מ-150,000 שחקנים בו זמנית, נתון שמציב אותו לצד ענקיות כמו CS:GO ו -Apex Legends.

הנתוניםֲ הללו מצטרפים לשורה שלֲ יעדים קהילתיים נוספים שנשברים בקצב שיא במהלך הבטא כמו היעד של 10 מיליון Ringouts לצורך פתיחת זירה בהשראת הסדרה ריק ומורטי, ודירוג של 9/10 אחרי 45,000 ביקורות בסטים שבוודאי גורמים לאופטימיות זהירה בקרב הגורמים הרלוונטים בוורנר. מובן שכמות שחקנים בשבוע ההשקה אינה מדד להצלחה לטווח ארוך, אך זהו נתון משמח ביותר לחברה, שמרגישה שהיא אכן קלעה למקום הנכון מבחינת קהל היעד שלה.

האם יצא לכם לנסות את Multiversus? ואיזו דמות הייתם רואים לראות מצטרפת למשחק? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:20 03.08.2022 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    איך זה לא הגיע לסוויץ ???????? זה כלכך מתבקש

  2. 2

    16:59 04.08.2022 | אור ארז - כתב תוכן אור ארז - כתב תוכן

    למסע נוסטלגי ביוטיוב -
    אני מניח שרצו למצב ולשווק את עצמם כמשקל נגד לסמאש ולכן בחרו להתמקד במכוון דווקא בפלטפורמות שהוא לא הגיע אליהן.
    חוץ מזה, אני לא רואה הרבה היגיון עסקי בתחרות מול נינטנדו, במגרש הביתי של נינטנדו, כנגד משחק הדגל של נינטנדו, שכבר בנה לו שם ובייס שחקנים יציב ועבר עדכונים ושיפורים במהלך למעלה מ - 3 שנים.
    אם המשחק באמת יצליח בגדול אז אולי בעוד כמה שנים נראה אותו מבצע חדירה לשם ומנסה להתחרות על הבכורה, אבל כרגע קשה לי לראות את זה קורה

  3. 3

       | פורסם ע"י