הרשמה

הרימייק של KOTOR נדחה למועד לא ידוע, שני מובילי הפרוייקט פוטרו

תעזור לנו קאל קסטיס, אתה תקוותינו היחידה

איזה טוויסט...

הטוויסט בסופו של משחק ה-RPG מ-2003, Knights of the Old Republic, נחשב לאחד מהטוויסטים המדוברים ביותר בעולם הגיימינג. הטוויסט שעליו דווח אתמול לגבי הפיתוח של הרימייק למשחק, ידובר לא פחות.

לפי דיווח של אתר החדשות Bloomberg, בסוף חודש יוני הציגו צוות הפיתוח של המשחק מהסטודיו Aspyr דמו ל-Lucasfilm, שמחזיקים בזיכון למשחק ול-Sony שמחזיקים בבלעדיות זמנית עליו. המפתחים היו גאים בדמו שיצרו, אך כנראה ששאר האנשים בחדר חשבו אחרת. כשבוע לאחר מכן, פוטרו גם המפתח הראשי וגם הבמאי האומנותי משורותיה של Aspyr, ואחרי חודש לא ברור, הבהירו בחברה לכל המפתחים שהפרוייקט כרגע בהפסקה ושהם מנסים לברר מה השלב הבא. בנוסף, דמות מאחורי הקלעים הסכימה להגיד שבתחילת הפרוייקט נאמר לבעלי הזיכיונות שמהמשחק יהיה מוכן בסוף 2022, כשהמפתחים עצמם טענו שתאריך יותר ריאלי הוא שנת 2025. עזיבות של מפתחים הם לא דבר חריג בעולם הגיימינג, אך פיטורים ברמות האלה, ובעיקר בטיימינג של אחרי הצגת הדמו אמורים להדאיג את כל מי שמצפה לפרוייקט כמונו.

כזכור, הרימייק הוכרז לראשונה כשפתח את ה- PlayStation Showcase בספטמבר של השנה שעברה. המקום שניתן לו מדבר בשם עצמו, וקשה להאמין שפרוייקט כזה גדול יפול בצורה כזו, בייחוד אחרי שלוש שנים של פיתוח. רוב הניסיון הקודם של Aspyr היה בעיקר פורטים של משחקים לטלפונים (ביניהם גם הפורט של KOTOR המקורי), כך שלא במפתיע חברת האב Embracer Group צירפו לפרוייקט את Saber Interactive בחודש מאי. Saber אמנם רק עכשיו הוציאו את Evil Dead: The Game, אבל אחת ההשערות המרכזיות היא שהפיתוח עבר בצורה מוחלטת אליה. חושבים שיגיע היום ונקבל את המשחק? איבדתם תקווה? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:46 27.07.2022 | דוד דוד (אורח)

    אני מנחש שנעשה כאן משהו בסגנון של הרימייקים לGTA, בטח אם מדובר בחברה שעושה מובייל.
    ברגע שהדירקטורים ראו את הדימיון הם קיבלו התקף זעם/חלחלה ובצדק.

  2. 2

    14:05 31.07.2022 | ב ב (אורח)

    יופי. באמת די עם הרימייקים. כבר שיחקנו בזה כל כך הרבה פעמים, די. תעשו משהו חדש.

  3. 3

       | פורסם ע"י