הרשמה

לברון ג'יימס, ריק ומורטי מצטרפים ל-Multiversus

לברון ג'יימס וריק ומורטי מצטרפים לקרב

שתי אגדות שונות מתחומים שונים לחלוטין מתאחדים

יומיים בלבד לפני השקת הבטא הפתוחה של Multiversus, חברת Warner Bros מכריזה על שתי דמויות חדשות שצפויות להצטרף למשחק - אגדת הכדורסל לברון ג'יימס (Lebron James) ואגדות האנימציה ריק ומורטי (Rick and Morty).

לברון נחשף בטריילר שמציג את הדמות בפעולה יחד עם המהלכים השונים שלה, שלא במפתיע מתמקדים בזריקות כדורסל. במהלך הטריילר ניתן לראות את השחקן בכבודו ובעצמו, בשר ודם, בעודו קולע לסל נגד יריבים מסכנים במהלך כנס ה-Comic-Con 2022. אם תקשיבו טוב, תגלו שאת הדמות של לברון מדבב ג'ון בנטלי (John Bentley), אותו בוודאי תזהו מהתפקיד שלו בתור בארט וולאס (Barret Wallace) במשחק Final Fantasy VII Remake. לברון יצטרף למשחק ב-26 ביולי, תאריך השקת הבטא הפתוחה של המשחק.

ריק ומורטי, לעומת זאת, צפויים להצטרף למשחק מתישהו במהלך העונה הראשונה שלו, שאמורה להתחיל ב-9 באוגוסט. לא זכינו לראות אותם בפעולה בטריילר, אך נראה שהשניים ישמשו כדמות אחת ולא כל אחת כדמות נפרדת, בדומה לטום וג'רי שגם הם יהיו זמינים במשחק. הגרסה המלאה של MultiVersus צפויה לצאת במהלך השנה ל-PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One ול- Steam. מה אתם חושבים על הדמויות החדשות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י