הרשמה

מעבר לפינה: תאריך הבטא הפתוחה של MultiVersus הוכרז

באטמן, הארלי קווין, שאגי ובאגס באני נכנסים ל- Batcave

הבטא הפתוחה מגיעה אלינו ממש בקרוב

מאז ההצלחה של Super Smash Bros קמו אינספור ניסיונות לשחזר את מה שגרם למשחק המכות של Nintendo לבלוט בז'אנר. מעטים מהם תפסו את העין שלנו כמו שתפס MultiVersus, משחק המכות המבוסס על הזיכיונות של WB. המשחק שמבטיח לנו קרבות ביזארים בין וולמה מסקובי דו (Scooby-Doo) לאריה סטארק של משחקי הכס (Game of Thrones) ולעוד קומבינציות שיגרמו לכם להגיד "איך?" כבר היה על הראדר שלנו בגלל הסיבה הזאת, ככה שאפשר להבין למה אנחנו מתרגשים לשחק בו סוף-סוף.

הבטא הפתוחה של המשחק תתחיל ב-26 ליולי בשעה 19:00 שעון ישראל ותיהיה זמינה בחינם בכל הפלטפורמות אליהן המשחק אמור להגיע. הבטא תכלול לא פחות מ-16 דמויות שנעות כמו שכבר הזכרנו בין בחירות ברורות כמו באטמן וסופרמן ומגיעות עד ל-The Iron Giant. בהכרזה הובטח שהבטא תתעדכן עם עוד דמויות וזירות להלחם בהם, ותאריך סיום לא הוכרז לה. לא ממש ברור אם המשחק פשוט ימשיך במצב הבטא עד ליציאת הגרסה המלאה שלו, אבל גם ככה כל התקדמות שלכם בבטא תמשיך איתכם למשחק המלא, שצפוי גם הוא להיות חינמי.

הגרסה המלאה של MultiVersus צפויה לצאת במהלך השנה ל-PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One ול- Steam. מכל מה שהוצג עד היום מהמשחק, ניכר שהייתה מאחוריו כוונה אמיתית להוציא תוצר שמעריצים לא רק של הזיכיונות, אלא גם של ז'אנר משחקי המכות יהנו ממנו. מתכוונים לנסות את הבטא? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י