הרשמה

רשמי: The Last of Us Part 1 הזדהב, גיימפליי יחשף בחודשים הקרובים

זה אומר שלא יהיו דחיות, נכון?

המשחק הזדהב יחד עם הבטחה לחשיפת גיימפליי בקרוב

אתמול, הסטודיו Naughty Dog הכריז ש-The Last of Us Part 1, הרימייק של המשחק הראשון שיושק בלעדית ל-Playstation 5 ולמחשב האישי, הזדהב. זה אומר שתהליך הפיתוח של המשחק הושלם בהצלחה, ובתקווה גם אומר שהמשחק יצא ב-2 בספטמבר כמתוכנן ולא יזכה לדחייה כזו או אחרת.

הסטודיו פנה לטוויטר והודיע על היעד החגיגי יחד עם טריילר חדש, אבל לפני שאתם מתלהבים - מדובר בגרסה קצרה יותר של טריילר ההכרזה על הרימייק, בלי קטעים חדשים או גיימפליי כלשהו. זה כמובן מעלה את השאלה - מתי בדיוק נקבל חשיפת גיימפליי כמיטב המסורת על מנת להבין בדיוק אם The Last of Us Part 1 בכלל שווה את הכסף שלנו? מסתבר שזה יקרה, אבל לא ברור בדיוק מתי. Naughty Dog הגיבו לעצמם על הציוץ עם ציוץ נוסף בו הם מציינים שהם "מצפים להראות לנו יותר מהגרפיקה, הטכנולוגיה והגיימפליי המדהימים שהצוות שלנו עבד עליהם בחודשים הקרובים לקראת ההשקה."

למי ששכח על מה בעצם מדובר - The Last of Us Part 1 צפוי להביא את חווית המשחק המקורי מ-2013 למנוע המעודכן והמתקדם של משחק ההמשך The Last of Us Part 2 מ-2018. זה אומר שהגרפיקה תזכה לשדרוג משמעותי, מה שכמובן הצית דיונים רבים על האם השינויים בכלל נראים לעין, אבל זה גם אומר שמערכת הקרב תהיה קרובה יותר למה שקיבלנו מ-Part 2. כאמור, הרימייק למשחק הראשון והאהוב צפוי להגיע בלעדית ל-Playstation 5 ולמחשב האישי ב-2 בספטמבר.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י