הרשמה

הבלתי אפשרי קרה: Lollipop Chainsaw מקבל רימייק רישמי שיצא בשנה הבאה

לא חלמתי אפילו שנראה כבר את היום....

ג'ולייט חוזרת לחנות האינטרנטית הקרובה אליכם בשנה הבאה

אני לא מאמין שמה שאני הולך לכתוב עכשיו אמיתי, ויקח לי גם כמה זמן לעכל את זה, אבל משחק הקאלט Lollipop Chainsaw משנת 2012 שנכתב על ידי לא אחר מאשר ג'יימס גאן (James Gunn) מקבל רימייק - ובכך יהפוך בשנה הבאה לזמין שוב לקנייה. המשחק צבר קהל מעריצים נאמן כשיצא לפני עשור על דור קונסולות ה-Playstation 3 וה-Xbox 360, אך עקב מכירות צולעות ובעיות עם הרשיונות לשירים שבמשחק, נאלץ לרדת מהחנויות ובכך לא להיות זמין יותר לקניה על שום פלטפורמה. עשר שנים של רעש מצד המעריצים ושקט מהצד הרשמי מסתכמים ברגעים אלה ממש שלאחר טיז מוזר קיבלנו אישור רשמי שהמשחק חוזר ובקרוב יותר ממה שהיה נדמה.

הרימייק הוכרז על ידי יושימי יאסודה (Yoshimi Yasuda), ששימש כמפיק על המשחק המקורי ופתח בשנה שעברה סטודיו משלו בשם Dragami Games. בהודעה שפרסם מסתמן שהוא קנה את הזיכיון למשחק ושאכן הכוונה שלו היא לתת לנו המעריצים, ולכל מי שפספס את המשחק הזה, הזדמנות לשחק בו. באופן מצחיק, הוא מקדיש פסקה שלמה לאותם שירים שהיו הגורם המרכזי לירידת המשחק מהחנויות, ומציין שברימייק הם יוחלפו בשירים מקוריים פרט לכמה שישארו. הימור שלי - יהיה להם קשה לוותר על סצנת החלום בשילוב עם You Spin Me Round ברקע.

תמונה

לא צויינו פלטפורמות שהמשחק יצא, אך סביר להניח שיגיע לכל הפלטפורמות כשיצא בשנה הבאה, כשנצליח לעכל את הידיעה המשמחת הזאת. יצא לכם לחוות את המשחק הזה כשיצא? עליתם על רכבת ההייפ של ג'יימס גאן רק אחרי שומרי הגלקסיה ואתם לא יכולים לחכות לשנה הבאה לשחק בו? ואיזה משחק הייתם רוצים שיצא מגיהינום ה"אי אפשר לקנות אותו" ולמה זה "האגדה של קורה" של Platinum Games מ-2014? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:49 05.07.2022 | אנונימי אנונימי (אורח)

    וואוו כן אני רוצה שהאגדה של קורה יקבל סוג של רימייק לצערי נאלצתי לשחק בוא בצורה פיראטית

  2. 2

       | פורסם ע"י