הרשמה

המשחק Xenoblade Chronicles 3 יכיל עולם פתוח ושש דמויות ראשיות

מערכת קרבות משופרת מצטרפת לשלל שינויים ותוספות במשחק השאפתני של Monolith.

משחק ה-JRPG המצופה של נינטנדו צפוי לצאת ב-29 ביולי

הדיירקט של Xenoblade Chronicles 3 נגמר ממש לא מזמן וקיבלנו בו המון חדשות בנוגע למשחק, כמו פרטים על הסיפור שלו, מערכת הקרבות והעולם שבו נבלה. נתחיל מהסיפור שהוא אפל יותר מהרגיל: המשחק יעקוב אחרי שש דמויות ראשיות, המורכבות משתי קבוצות של שלושה לוחמים משתי מדינות יריבות שבהגיעם לשירות הצבאי שלהם, מקבלים עוד 10 שנים לחיות שבמהלכן הם לא יפסיקו להילחם אחד בשני. המשחק שם דגש על כך שהלוחמים השונים נבחרו על ידי הגורל לעבוד יחד ולשנות את המסלול ההרסני של שתי הממלכות הללו.

העולם הפתוח של המשחק יהיה מלא באזורים שונים שניתן להגיע אליהם ולחקור, נקודות עצירה בדמות קולוניות שניתן לבקר בהן, לקנות נשקים ולשבת לאכול יחד עם הצוות כדי לקבל בונוסים לקראת המסע הבא שלכם ו-Checkpoints שנוכל להגיע אליהם ב-Fast Travel מהיר. בנוסף לנקודות הללו, המשחק גם יכיל מחנות מחוץ לקולוניות, שנוכל לנוח בהן ולבחור משימות חדשות לבצע וגם Quest Routes שיעזור לכם להתמקד בנתיב שלכם אל עבר ביצוע המשימה הבאה.

המשחק גם נתן הרבה פוקוס ללחימה שלו: המשחק יתנהל בסוג של שילוב של המשחק הראשון ו-Xenoblade Chronicles 2, עם לחימה אוטומטית ו-Arts ברורים שיהיה ניתן לבצע באמצעות לחיצה פשוטה על אחד הכפתורים בשלט. לכל דמות מתוך הששֲ בקבוצה יש תפקיד בקרב המתחלק למגן, מתקיף ומרפא. שני הפיצ'רים המרכזיים והמעניינים יותר במשחק הזה הם הקלאסים וה-Ouroboros. מנגנון הקלאסים יאפשר לכם להחליף בין הקלאסים של כל דמות כראות עיניכם ואפילו יאפשר לכם לשלב יכולות מיוחדות מכל קלאס כך שתוכלו ליצור קלאסים היברידים כמו מגן שיכול לרפא דמויות אחרות בקבוצה, מתקיף עם יכולות הגנתיות שמתפקד בפועל כטנק ועוד.

ה-Ouroboros הוא סוג של מנגנון מיוחד שמאפשר לזוגות מסוימים בקבוצה להפוך לישות חזקה בשםֲ Ouroboros שיכולה לעשות נזק מטורף לאויבים ולנצח קרבות במהירות. ה-Ouroboros אולי מוגבל בזמן אבל סט המתקפות שלו והיכולת שלו להשתמש ב-Chain Attacks עם דמויות אחרות יכול בהחלט לשנות את התמונה במהלך הקרב. חוץ משני הפיצ'רים שהזכרתי קודם, במהלך המשחק יתווספו גיבורים נוספים עם קלאסים נוספים שיוכלו להצטרף לחבורה כחבר/ת צוות שביעי/ת.

הדיירקט עצמו היה ממש נהדר ואני באמת לא יכול לחכות כבר ליציאה של המשחק ב-29 ביולי.

מה אתם חשבתם על הדיירקט? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י