הרשמה

רשמי: סדרת האנימציה I Am Groot תגיע לדיסני+ באוגוסט

עם כמות הסדרות שמארוול מפיקה, שכחנו שזו קיימת

היי שם מיסטר בלו

אני בטוח שאם לפני שנת 2014 הייתם ניגשים למעריצי מארוול ואומרים להם שבעוד פחות מעשור תצא סדרה על דמות עץ מהייקום שנבנה פה שכל מה שהיא יכולה להגיד זה רק שלוש מילים, הם היו אומרים לכם שאתם משוגעים. לא במפתיע, כדי לגרום למצב הזה היה צריך משוגע רציני, והבחירה הנכונה בג'יימס גאן (James Gunn) השתלמה למארוול והוא הצליח להביא את הדמויות הפחות מוכרות בלשון המעטה של שומרי הגלקסיה (Guardians of the Galaxy) לאור הזרקורים של ה-MCU שמונה שנים אחרי, ודמותו של גרוט (Groot) מקבלת סדרה מצויירת משלה.

 "אני גרוט" (I Am Groot) תעלה לשירות הסטרימינג דיסני + ב-10 באוגוסט. היא תעקוב אחרי דמותו של גרוט במצב התינוק בו היה בשומרי הגלקסיה 2, וספציפית בסצנת הפתיחה האייקונית של הסרט בה הוא רוקד לצליליי Mr. Blue Sky בזמן קרב. לא רק שהעיצוב הזה חוזר, אלא גם שמדובבו של גרוט, השחקן המהיר והעצבני וין דיזל (Vin Diesel) חוזר כדי ללמד אותנו שגם בגלקסיה הכוח החזק ביותר הוא משפחה. אמנם אנחנו עוד לא יודעים אם ידובר בעוד עלילה משפחתית כמו בשאר סרטי שומרי הגלקסיה, אך אנחנו כן יכולים להגיד שהסדרה תעקוב אחרי גרוט בסדרת אירועים קצרים כך שכל פרק לא צפוי להיות ארוך במיוחד.

למען האמת, שומרי הגלקסיה הן הדמויות האהובות עליי ביקום של מארוול, ולחזור אליהם כבר באוגוסט נשמע לי כמו מתכון לחיוך רחב על הפנים שלי. החיוך הזה רק יגדל, כי כבר בחורף של השנה נקבל את הספיישל לחג המולד שמתכננים לנו הצוות של שומרי הגלקסיה (The Guardians of the Galaxy Holiday Specia), וכמובן את שומרי הגלקסיה 3 שצפוי לצאת בשנה הבאה. מה אתם חושבים על הסדרה המתוכננת? מצפים כבר ליציאת שירות הדיסני+ ב-16 ביוני? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י