הרשמה

צפו בטריילר החדש של Thor: Love and Thunder

חיכינו וחיכינו, וזה סוף סוף כאן

הטריילר הרשמי והמלא של ת'ור: אהבה ורעם שוחרר!

כמובטח, Marvel שיחררה את הטריילר החדש של Thor: Love and Thunder במהלך משחקי הפלייאוף של ה-NBA. עבר רק חודש מאז שקיבלנו את הטיזר הראשון לסרט הקיץ המצופה, אבל היה מדובר רק בטעימה קטנה ממה שמצפה לנו באמת. כעת, אנחנו מקבלים טריילר באורך מלא שמביא איתו את כל ההומור, האקשן והצבעוניות שקיבלנו מ-Ragnarok, יחד עם מבט ראשון על הנבל הראשי של הסרט.

הטיזר הראשון הציג לנו את ת'ור במסע של גילוי עצמי וחיפוש אחר שלווה פנימית. הוא מצטרף לשומרי הגלקסיה בתור חבר צוות אך מהר מאוד אנחנו מבינים שהוא כנראה לא ישאר איתם ליותר מדי זמן, ומוצא את עצמו בחברתם של חבריו הוותיקים וואלקרי (Valkyrie) וקורג (Korg), איתם הוא מגיע עד לאולימפוס, משכנם של האלים היוונים. כמובן שאי אפשר לשכוח שממש בסוף הטיזר, קיבלנו את ההצצה הראשונה שלנו לג'יין פוסטר שמופיעה כמייטי ת'ור (Mighty Thor), בגילומה של נטלי פורטמן (Natalie Portman).

הטריילר החדש ששוחרר נותן לנו יותר מכל מה שכבר ראינו, כולל כמה אינטרקציות משעשעות בין שני הת'ורים, אבל החלק הכי מעניין פה הוא המבט הראשון על גור, שוחט האלים (Gorr the God Butcher). סיפור הרקע שלו מאוד פשוט - הוא מאוד טוב בלהרוג אלים, מכל הסוגים, והחרב שברשותו היא בעצם הסימביוט הראשון שנוצר ביקום של מארוול, איתה הוא מסוגל, ומכאן שמו, לשחוט כל אל שעומד במסע הנקמה שלו. הפעם, העיניים שלו נשואות על ת'ור. את גור יגלם לא אחר מאשר כריסטיאן בייל (Christian Bale), ונראה שהסרט מכוון לאווירה שאמנם נשארת קומית וקלילה, אבל כשגור יופיע על המסך תהיה יותר רצינית וקודרת.

מה אתם חושבים על הטריילר החדש? רמות ההייפ שלכם כבר בשמיים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י