הרשמה

אירוע E3 2022 בוטל באופן סופי ומוחלט

לא אירוע פיזי או אירוע דיגיטלי יתקיימו השנה...

...וזה גם אומר שלא יהיה חדר מצב של Vgames

אחרי שלא ידענו אם הוא בכלל יתקיים, הערב קיבלנו תשובה ברורה לגבי E3 2022: כנס העיתונאים הגדול של עולם הגיימינג לא יתקיים השנה בכלל, לא במתכונת פיזית או במתכונת וירטואלית. להזכירכם, האירוע של השנה שעברה התקיים בפורמט דיגיטלי בו עיתונאים מרחבי העולם (כולל Vgames) קיבלו גישה ל-"דוכנים" וירטואליים של חברות שונות, אבל זה נראה שהשנה זה לא הולך לקרות בכלל. לפי ה-ESA, ביטול האירוע הדיגיטלי נועד על מנת לתכנן ולהפיק את האירוע של 2023.

"בעבר הודענו כי E3 לא יתקיים במתכונת פיזית ב-2022 בגלל הסכנות הבריאותיות סביב נגיף COVID-19. היום אנחנו מודיעים כי E3 2022 גם לא יתקיים במתכונת וירטואלית. במקום זאת, אנחנו נווסת את כל האנרגיות והמשאבים שלנו כדי לספק לכם חווית E3 פיזית ודיגיטלית בקיץ הבא. בין אם תבחרו ליהנות מהאירוע מבמת התערוכה או מהמכשיר האהוב עליכם, האירוע של 2023 יאחד את הקהילה, התקשורת ותעשיית הגיימינג ביחד בפורמט חדש ואינטראקטיבי". E3 2023 יתקיים בלוס אנג'לס כרגיל.

ההודעה יותר מצערת ברגע שמבינים כי זה אומר שחדר המצב המסורתי של Vgames לא יחזור השנה ולא נוכל לסכם לכם את כל החדשות החמות ומסיבות העיתונאים של E3 2022. אני בטוח שה-ESA יצאו בהודעה נחרצת לתקשורת בנושא. למי מכם שדואג שלא יהיו חדשות גיימינג והכרזות בקיץ הקרוב - לא לדאוג: ג'ף קילי חוזר עם Summer Game Fest ביוני הקרוב (ההכרזה הרשמית בציוץ כאן למעלה), אז תצפו לסיכום של האירוע הזה אצלנו באתר ולהכרזות חמות במיוחד. זה נראה שגם Gamescom צפוי להתקיים באוגוסט הקרוב כמתוכנן.

מה אתם חושבים על הביטול של E3 2022? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:03 01.04.2022 | לונדון לונדון (אורח)

    אבל זה לא נעים

  2. 2

       | פורסם ע"י