הרשמה

הבמאי של The Witcher 4 מבטיח כי לא יהיה קראנץ' בתהליך הפיתוח

נקווה שכך באמת יהיה...

אחרי טענות חוזרות בנוגע לזמן קראנץ' במהלך פיתוח Witcher 3 ו-Cyberpunk 2077, הנה הבטחה שנקווה שתקוים הפעם.

אם יש משהו שמאוד חוזר על עצמו כבר בתעשיית המשחקים בשנים האחרונות זו תופעת הקראנץ' (או אם תעדיפו, crunch time), מילה שנועדה לתאר מצב בו המפתחים עובדים יותר שעות ביום על מנת לסיים פרוייקט כמה שיותר מהר, לעיתים תחת איומים בנוגע להמשך העסקה או לחץ נפשי כלשהו. התופעה דווחה באולפני פיתוח שונים בתעשיה, בין היתר גם סטודיו CD Projekt Red במהלך תקופות הפיתוח של The Witcher 3: Wild Hunt ושל Cyberpunk 2077. מאז שהתופעה החלה לתפוס כותרות, יותר ויותר מפתחות מבטיחות שהתנהגות כזאת לא תחזור על עצמה פעם נוספת, עכשיו גם תורה של המפתחת הפולנית להבטיח שדבר כזה לא יחזור על עצמו שוב.

בציוץ שנועד לפרסם את מודעת הדרושים של CDPR לפיתוח של המשחק הבא בסדרת The Witcher שהוכרז רק לפני כמה ימים, ג'ייסון סלמה (Jason Slama), הבמאי של המשחק החדש, פירסם את הלינק למשרות הפתוחות שקיימות כעת בחברה. משתמש אחר הגיב לציוץ "שכחת לציין שצריך לחתום על בונוס של קראנץ' נורא וקבלת יחס של כלב", לציוץ הזה הגיב סלמה שהדבר "לא יקרה בשמירה שלי!". מיותר לציין שבמעבר זריז על התגובות לציוץ הזה של ג'ייסון סלמה, רבים הגיבו בפסימיות גלויה למדי וכל שנותר לנו הוא לחכות ולראות אם הוא יעמוד במילה שלו וידאג שצוות הפיתוח לוקח את הזמן כמו שצריך עם הפיתוח הפעם.

בחדשות אחרות, התמונה שנחשפה עבור המשחק הבא בסדרה הציגה תליון בצורה של מה שנראה כמו חתול, מה שהוביל את המעריצים למסקנה שהדמות הראשית לא תהיה גראלט (Geralt). ביקום של The Witcher יש בתי ספר רבים של וויצ'רים שמיוצגים ע"י חיה מסוימת, בין אם זה דוב, זאב, חתול, נחש, גריפין, מנטיקור וכו', כל אחד עם התמחויות, חוקים ואמונות שונות, כל אחד עם תליון מתאים. גראלט, הדמות הראשית של טרילוגיית המשחקים, ידוע בתור חבר המשוייך לבית הספר של הזאב, בעוד שדמות אחרת שמזוהה עם בית הספר של החתול היא סירי. התמונה ששוחררה גרמה לנו לחשוב שהדמות הראשית במשחק תהיה סירי, כיוון הגיוני ללכת בו בהתחשב בעובדה שהיא דמות כל כך חשובה, אך נראה ש-CD Projekt Red התעוררה ברוח שטות והחליטה לעשות לנו בלאגן בראש.

Reza Ataei - Witcher 3 Wild Hunt - Wolf School Medallion

בציוץ בטוויטר של מעריץ בתגובה לחשיפת המשחק נאמר שהתליון שמוצג "נראה כמו לינקס", ומייצג את בית הספר של הלינקס, בית ספר חדש שיוסד ע"י חברים לשעבר בבית הספר של החתול. הבעיה? בית הספר הזה הומצא ע"י המערצים, ואין לו שום בסיס ביקום של The Witcher, לא בספרים ולא במשחקים. זה הפך את התאוריה למגוכחת ולא רלוונטית, עד שמרסין מומוט (Marcin Momot), מנהל הקהילה העולמי של CD Projekt Red, הגיב:

מה זה אומר בדיוק? לא ברור. האם הוא מאשר שהמשחק יתמקד בבית ספר חדש לחלוטין, או רק מתייחס לעובדה שהמלדיון באמת נראה כמו לינקס, אבל בפועל בכלל מדובר בבית ספר של החתול? אנחנו נשארים עם בלאגן בראש וציפייה קצת יותר גדולה לדעת כבר כמה שיותר על המשחק הזה. ומה אתכם? אתם מצפים למשחק הבא בסדרת Witcher? האם כבר התחלתם לחלוק ספקולציות בנוגע אליו? מי תהיה הדמות הראשית? באיזו תקופת זמן הוא יתרחש? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י