הרשמה

זמני הטעינה עבור גרסת הדור הנוכחי של GTA V יחסכו לכם הרבה זמן

סוף כל סוף גרסאות הדור החדשות מאפשרות לנו קצת פחות לחכות, וקצת יותר לשחק.

כנראה שגם ב-Rockstar כבר הבינו: הגיע הזמן להפסיק לבזבז זמן.

אחרי המתנה לא קצרה, Grand Theft Auto V שוחרר. שוב. הפעם, ההשקה היא עבור גרסאות הדור הנוכחי של הקונסולות. שוב. אבל במקום להתעסק בטפל ולספר בדיחות על החליבה הבלתי נגמרת מצד Rockstar של הכותר האהוב עלינו, אולי כדי שנסתכל על הצד החיובי: זמני טעינה קצרים להפליא, שהולכים לאפשר לכם לשחק הרבה יותר ולחכות הרבה פחות.

זמני הטעינה עבור GTA V תמיד היוו תלונה חוזרת מצד שחקנים, ונראה שסוף כל סוף העניין טופל, כאשר הקונסולות החדשות יאפשרו לכם ליהנות הרבה יותר מהר מ-Los Santos, עם זמני טעינה שקצרים בכ-150% לפעמים ממה שהכרנו, עם שיפור ניכר שיחסוך הרבה תסכול וזמן. לשם השוואה, עבור שחקני קונסולת ה-Xbox One, שהיו רגילים לזמן טעינה של כדקה ו-59 בממוצע, מדובר בשיפור לזמן טעינה של כ-59 שניות בלבד בקונסולת ה-Series X. עבור שחקני קונסולת הפלייסטיישן מדובר בשיפור ניכר ומשמעותי אפילו יותר, ובזמן שעל קונסולת הפלייסטיישן 4 הורגלנו לזמן טעינה ממוצע של כ-2 דקות ו18 שניות, בזכות קונסולת הפלייסטיישן 5 בגרסת הדור הנוכחי מדובר בזמן טעינה ממוצע של כ-39 שניות, כמעט רבע מזמן הטעינה המקורי.

כמובן שלצד החדשות הנפלאות האלו, גרסת הדור הנוכחי מציגה גם שיפורים גראפיים ושיפור בקצב הפריימים, אז אולי הגיע הזמן לחזור ולבקר שוב ב-Los Santos, או שאולי בכלל מעולם לא עזבתם? מה אתם חושבים על גרסאת הדור החדש של GTA V? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י