הרשמה

צריך 2 כדי להצליח: It Takes Two מכר 5 מיליון עותקים

ויש גם סרט שבדרך

את מנת ה-It Takes Two שלכם תרצו במסך הקטן או הגדול?

אני אוהב מאוד משחקי Splitscreen Co-Op וכבר הרבה שנים לא קיבלנו משחק כזה שהיה טוב באמת. את A Way Out שיחקתי עם חבר ואמנם נהננו מאוד מהמשחק המשותף ומהאינטרקציה בנינו, אבל אני לא יכול להגדיר אותו באמת כמשחק טוב. שנתיים אחר כך קיבלנו את It Takes Two מאותו הסטודיו וההתרגשות שלי הייתה בשיאה. לפני ההשקה הרגשתי כאילו אני האדם היחיד שמתעניין במשחק הזה ובאמת מחכה להשקה שלו. אך החודשים עברו מהר וחודש מרץ הגיע ואיתו ההשקה שכל כך חיכיתי לה של It Takes Two, הביקורות שיבחו ואני הייתי בעננים.

את It Takes Two שיחקתי יחד עם בת הזוג שלי ואני חייב להגיד שזה אחד המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי בשנים האחרונות ואני מבין לגמרי למה הוא קיבל המון פרסי "משחק השנה". היום אנחנו למדים שחוץ מהרבה פרסים, It Takes Two גרף גם כמות נאה של מכירות. תוך פחות משנה מאז שהושק It Takes Two מכר מעל ל-5 מיליון עותקים שאלו ללא ספק מכירות נהדרות לסטודיו בגודל של Hazelight. על פי דוחות שפירסם הסטודיו באוקטובר, המשחק מכר אז "רק" 3 מיליון עותקים וכמו שאנחנו רואים עכשיו, תוך 4 חודשים נוספו עוד 2 מיליון עותקים, סביר להניח שבזכות הפירסום שקיבל המשחק עם קבלת הפרסים בסוף שנת 2021. החדשות הטובות האלה עבור הסטודיו מצטרפות לדיווחים על הפקת סרט שעוקב אחרי עלילת המשחק. 

אני מקווה שההצלחה הכלכלית של It Takes Two תעודד עוד חברות לפתח משחקי Splitscreen Co-Op ונוכל לראות את ז'אנר המשחקים הזה חוזר לחיינו בכל הכח. מה דעתכם על המשחק? האם אתם בין 5 מיליון הרוכשים? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    05:02 09.02.2022 | הראשון לציון הראשון לציון (אורח)

    משחק נפלא, וחינם ב GamePass. שיחקתי שעות ארוכות עם הבת שלי ונהננו מכל רגע - עלילה סוחפת ומרגשת, משחקיות מהודקת ורעיונות מרעננים לצד רפרנסים למשחקי עבר. אני עדיין מחכה לביקורת ב Vgames- האם תפרסמו אחת?

  2. 2

       | פורסם ע"י